מינויים

ירון יהודה מונה לסמנכ"ל החטיבה העסקית והליסינג בבאדג'ט ישראל

ההתרחבות והשינוי בהנהלת החברה מגיעה אחרי שבשנה שעברה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן הטילה עיצום כספי בסך 5,598,720 שקלים על כך שמכרה רכבים בהטעייה
מערכת ice | 
ירון יהודה (צילום פרג' אולפני צילום)
ירון יהודה מונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית והליסינג בחברת באדג'ט ישראל (דומיקאר בע"מ). במסגרת תפקידו, יהיה אחראי על הליסינג התפעולי, הפרטי וההשכרה העסקית בחברה. באדג'ט ישראל נמצאת בתהליך התרחבות, תוך כדי הכנסת מערכות מיחשוב חדשות.
יהודה בעל ניסיון עשיר בענף הרכב בישראל של מעל ל-26 שנים. בתפקידו הקודם ניהל ירון יהודה את מחלקת הליסינג התפעולי בחברת אלדן תחבורה בע"מ. בן 50, בעל תואר ראשון במדעי החברה ותקשורת (האוניברסיטה הפתוחה). נשוי ואב לשניים, מתגורר בתל אביב-יפו.

ההתרחבות והשינוי בהנהלת החברה מגיעה אחרי שבשנה שעברה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן הטילה עיצום כספי בסך 5,598,720 שקלים על כך שמכרה רכבים בהטעייה.
מהחקירה עולה כי החברה, בעלת פריסת סניפים ארצית, עוסקת במכירה, השכרה וליסינג של רכבים לצרכנים שונים. הליך המכירה החל בהגעתם של הצרכנים לסניפי החברה, נציגי החברה הציגו בפני הצרכנים רכבים שונים, אשר לדבריהם שימשו כרכבי "ליסינג". לאחר שהצרכנים הביעו רצונם לרכוש את אחד מרכבי ה"ליסינג" שהוצגו בפניהם, הם חתמו הסכם מכר, אשר כלל את פרטי המכירה.
דו"ח התנועות של כל רכב הראה כי היו תקופות בהן הרכב שימש גם כרכב השכרה, ולא ליסינג בלבד (ישנם רכבים אשר שימשו כרכבי השכרה בלבד). דבר זה לא נאמר לצרכנים השונים, על אף שחלקם שאלו את נציגי החברה אודות היותם של הרכבים רכבי השכרה או ליסינג, שכן ביקשו לרכוש רכב ליסינג בלבד.
נציגי החברה הציגו בפני הצרכנים את הרכבים השונים כרכבי ליסינג, בעוד שרכבים אלו שימשו גם כרכבי השכרה. בנוסף לכך, מסרו נציגי החברה לצרכנים את טופס הגילוי בו נכתב כי מקוריות הרכב היא ליסינג, ואת רישיון הרכב בו נרשם בשדה "רישום מקורי" - "השכרה/החכר". שני אלו תרמו והוסיפו להצגת המצג המטעה בפני הצרכנים לפיו שימש הרכב שהוצג בפניהם על ידי נציגי החברה כרכב ליסינג, ולא כרכב השכרה. 
באופן זה מכרה החברה 93 רכבים ששימשו כרכבי השכרה אותם הציגה כרכבים ששימשו כרכבי ליסינג ל-93 צרכנים שונים. דבר זה מהווה מעשה העלול להטעות צרכן בפרט מהותי בעסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה