מינויים

מינוי חדש בהנהלה הבכירה של אסותא

שי שול מונה לתפקיד ראש אגף ארגון ותכנון ברשת המרכזיים הרפואיים אסותא, שם מסבירים את הבחירה בו: "יכולותיו בראיה מערכתית, ירידה לפרטים והבנה מעמיקה של תהליכים, יתרמו רבות למימוש החזון והתוכניות של מערך הארגון"
מערכת ice | 
שי שול (צילום עודד קרני)
מנכ״ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ, הכריז הבוקר (ראשון) על מינויו של שי שול לתפקיד ראש אגף ארגון ותכנון. שול, פרש לאחרונה מצה״ל בדרגת סא"ל, בתום שירות בן 28 שנים. מטעם אסותא נמסר כי הבחירה בשול הגיעה בעקבות ניסיונו העשיר בניהול אופרציות גדולות ומורכבות ובכללן פיקוד וניהול על גופי רפואה, גופי שירות וגופים לוגיסטיים בהיקפי כוח אדם של מאות אנשים.
כאמור עד לאחרונה היה שול שירת כקצין צה״ל, בשליחות דיפלומטית בארצות הברית, במסגרתה עסק בתוכנית הרכש והחדשנות של זרוע היבשה בצה"ל מול צבא ארצות הברית. בסופה, הוענק לו על כך ציון לשבח הגבוה ביותר מצבא היבשה האמריקאי.
כמו כן, שי פעיל בארגון הבריאות העולמי לרבות בעשייה דיפלומטית ואימונים בינלאומיים. בנוסף, כיום משמש שי גם כמנטור בארגון הבריאות העולמי בתחום פעילות הומניטרית בעת אסון.
מנכ"ל אסותא גדי לשץ אמר: ״במהלך שירותו צבר שי ניסיון בעיצוב חזון ותכנון תכניות עבודה. אני בטוח כי יכולותיו בראיה מערכתית, ירידה לפרטים והבנה מעמיקה של תהליכים, יתרמו רבות למימוש החזון והתוכניות של מערך הארגון והתיכנון שלנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה