מינויים

חדשות 13 במינוי מפתיע: שר התקשורת לשעבר מצטרף למהדורה

חדשות 13 מינו את שר התקשורת לשעבר, יועז הנדל, שמצטרף לצוות הפרשנים. בנוסף, יוביל פרויקט מגזיני בנושא המשילות, ובהמשך צפוי הנדל להשתתף גם בפרויקטים נוספים בחברה
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך)
חדשות 13 במינוי מפתיע במיוחד בדמותו של שר התקשורת לשעבר, יועז הנדל, אחרי שנודע היום (חמישי) כי הוא מצטרף לצוות הפרשנים של חדשות 13. הנדל כאמור יפרשן במהדורה המרכזית של הערוץ ויוביל פרויקט מגזיני בנושא המשילות. וזה ממש לא הכל, לפי גורמים בערוץ, הוא צפוי להשתתף גם בפרויקטים נוספים בחברה.
הנדל בן ה-47 הוא ד"ר להיסטוריה. הנדל הוא סגן אלוף במילואים בצה"ל, כאשר במהלך ממשלת  נתניהו-גנץ ובהמשך גם בממשלת בנט-לפיד שימש כשר התקשורת של ישראל. כזכור, בבחירות האחרונות לכנסת, הנדל חתם על הסכם עם איילת שקד והפך למספר שתיים במפלגת "הרוח הציונית", אך זו התרסקה בסופו של דבר ולא הצליחה לעבור את אחוז החסימה.
גם לפני כניסתו של יועז הנדל לעולם הפוליטי הוא כבר נגע בעולמות התקשורת, כאשר הוא שימש כפובליציסט בידיעות אחרונות, מגיש בגלי צה"ל וגם מגיש בערוץ עשר המיתולוגי. לפני כן, שימש יועז הנדל  כראש מערך ההסברה הלאומי וכיושב ראש המכון לאסטרטגיה ציונית. בנוסף לכל, הנדל כתב כחמישה ספרים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    40 מיליון שח מימון נתן לערוץ 12/13ֶ
    יניב 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועכשיו מועסק שם נוכל
    סגור
  • 1.
    דלת מסתובבת
    ב 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תופעת הדלת המסתובבת מופיעה גם בממשלת השינוי איילת שקד בקרדן נדלן והנה שר התקשורת בחדשות 13 - זה אומר לי רק דבר אחד תקופת צינון של 3 שנים למעבר מתחום העיסוק הציבורי למקבילו בשוק הפרטי , ממשלת השינוי מתגלה כתרמית עזרו לטייקונים והם נותנים להם עבודה !
    סגור