מינויים
נטע רייך מונתה ל-Global Creative Strategist באוברוולף
מינוי חדש בסטארט-אפ הגיימינג אוברוולף. נטע רייך מונתה לתפקיד ראשון מסוגו בחברה -Global Creative Strategist
רייך שימשה כמנהלת קריאייטיב בסוכניות פרסום ומיתוג בתל אביב ובניו יורק, ביניהן McCann Tech, גליקמן שמיר סמסונוב, קבוצת פאבליסיס ועוד. בנוסף לתפקידיה לאורך השנים, משמשת כמנטורית בתוכנית הסטארט-אפים של Cornel Tech New York, וכן שופטת קבועה בתחרות הקריאייטיב הישראלית "גרנות".
"מודה להנהגת אוברוולף על ההזדמנות ומתרגשת להצטרף למסע", אמרה רייך. "כאשת קריאייטיב שתמיד שאפה לשלב בקונספטים טכנולוגיה, חדשנות ודיגיטל – אני שמחה להיכנס לחזית חדשה נוספת – מהלכי פרסום בתוך משחקי הוידאו הטובים בעולם והמטאוורס שנוצר בתוכם בשנים האחרונות. כגיימרית האדקור, אני שואפת להביא מהלכי מותגים שגם יחזקו ויפתחו את קהילת הגיימרים והגיימריות, וידברו בשפה שלנו ובשבילנו".
עוד ב-
נעם קורין, VP Brand Partnerships, שאליו תצטרף רייך בירך: "מברך על הצטרפותה של נטע, שמביאה לשולחן שילוב יוצא דופן של קריאייטיב, חדשנו והבנה עמוקה של שוק המדיה ושוק המשחקים הבינלאומי. אני מאמין שהכלים שאנו מציעים לקהילות הגיימרים יוצרי התוכן יוכלו לעזור לנו להעמיק ולפתח הלאה את פתרונות הפרסום הייחודיים שלנו, אשר מאפשרים לנו להמשיך להרחיב את הפעילות שלנו, לקדם את מהפכת יוצרי התוכן למשחקים, ולפעול ליצירה ולביסוס ה- In-Game- Creator כמקצוע לכל דבר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה