דיגיטל וטק

קיצוצים בהייטק? באוברוולף אימצו זאב לכל עובד

חברת הסטארט אפ מתחום הגיימינג הפכה את עובדיה לבעלים חוקיים של זאבים חבשיים בסכנת הכחדה. כל עובד קיבל תעודת אימוץ, תמונה ובובה
מערכת ice | 
זאב לכל עובד (צילום יחצ)
עובדי סטארט אפ הגיימינג אוברוולף הגיעו למשרד ביום ראשון וגילו להפתעתם שמעכשיו כל אחד מהם הפך לבעלים רשמיים של זאב. לרגל יום הזאב הבין לאומי, החברה הפתיעה את העובדים ותרמה בשמם לעמותת Born Free שמטרתה לשמור ולהגן על בעלי חיים בטבע, בעיקר בסכנת הכחדה. 
לכל אחד מ-130 עובדי המשרד חיכתה על השולחן תעודת אימוץ, תמונה של הזאב/ה המיועד/ת וכן בובה קטנה בצורת זאב. התרומה נעשתה במסגרת מיזם "אמץ זאב" של העמותה, ומיועדת כולה לזאבים חבשיים שהם כנראה הטורפים שנמצאים בסכנה הגדולה ביותר להכחדה, עם פחות מ-500 פרטים שנשארו בטבע. ​במסגרת האימוץ, כל אחד ממאה ושלושים עובדי אוברוולף יקבל במהלך השנה עדכונים תקופתיים לגבי הזאב שלו ולהקתו, ויוכל לראות כיצד התרומה שלו עוזרת למאמצי השימור.
 
מנכ"ל החברה, אורי מרשנד, סיפר על המהלך הלא שגרתי של החברה: "עשינו משהו  שישמח את העובדים והעובדות שלנו, ויעצים את תחושת השייכות והחיבור שלהם לאוברוולף ולערכים המנחים אותנו. מעבר לכך, יש פה עניין של תרומה למטרה משמעותית: לתמוך בעמותה שכל שכל פעילותה בסימן קיימות, שימור החי ויצירת עולם שבו מינים בסכנת הכחדה ימשיכו להתקיים עוד שנים רבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה