שיווק ופרסום

טירוף גיוסי העובדים בהייטק נמשך: קמפיין ענק באוברוולף

חברת הגיימינג אוברוולף מצטרפת למשחק של חברות ההיי-טק ויצאה בקמפיין מטורף לגיוס העובדים. הקמפיין עצמו כולל למעלה מ-200 שלטי חוצות בכל רחבי הארץ והפרזנטורים עצמם הם עובדי החברה
מערכת ice |  2
הקמפיין של אוברוולף (צילום יח"צ)
אחרי מספר קמפיינים ענקיים של חברות היי-טק כחלק ממאבק גיוס העובדים הבלתי נגמר בענף בעקבות מחסור העובדים הגדול, נדמה שכל חברה רוצה לבדל את עצמה מהאחרת והשבוע נכנס למגרש המשחקים גם ענף הגיימינג. החל מראשון, ובמשך השבועיים הקרובים, קמפיין ענק של סטארטאפ הגיימינג הישראלי המצליח OVERWOLF כובש את מרכז הארץ. הפרזנטורים של הקמפיין הם עובדי החברה, שכיאה לעולמות הגיימינג לבושים כמעיין "לוחמים" ממשחקי מחשב.
הקמפיין עצמו נמצא בשלל אזורים ברחבי הארץ מחיפה, דרך הרצליה, רמת השרון, רמת גן ותל אביב כמובן. עם למעלה מ-200 שלטים מהקטנים שבהם דרך תחנות אוטובוס ועד לשלטי הענק בעזריאלי ולאורך כל איילון. כל זה כחלק ממאבק גיוס העובדים הבלתי נגמר בעולמות ההיי-טק.
הקמפיין מגיע אחרי שנה בה אוברוולף גייסה למעלה מ-52 מליון דולר מקרנות, אחרי השקת פלטפורמה חדשה ליוצרים ואחרי הקמת קרן להשקעות בגיימינג בעלות של 50 מליון דולר לתמיכה ביוצרי משחקים, מודים וחברות משחקים. 
בהתייחסות ראשונה לקמפיין, שכבר עורר הדים ברשתות החברתיות ובעולמות ההיי-טק והגיימינג בפרט, סמנכ"ל השיווק של החברה, שחר סורק אמר: "נתחיל מהסוף, המסר המרכזי של הקמפיין הוא בסימן השראה ומימוש עצמי. העצמה של יוצרים, העצמה של חברי צוות והעצמה של תעשיית המשחקים כולה". עוד מוסיף סורק: "אוברוולף למעשה מובילה מהפכה בכל מה שקשור ליצירת תוכן עבור משחקי מחשב. הפלטפורמה הטכנולוגית של אוברולף מעניקה חופש ליוצרי וכן, על ידי כך שהיא מאפשרת להם לבנות אפליקציות ומודים למשחקי מחשב, להפיץ אותם ואף לייצר מכך הכנסה, בכך למעשה אוברוולף הולידה מקצוע חדש בשוק - יוצרי תוך משחקי".
סורק התייחס גם לקרב של חברות ההיי-טק על עובדים וגם על הפרזנטורים של הקמפיין, העובדים של אוברוולף: "העובדים של אוברוולף, נותנים יום יום מזמנם ונשמתם למען התעשייה כולה ועל כן החלטנו לשים את העובדים והעובדות במרכז, בתור כוכבי/כוכבות הקמפיין כולו. גם אנחנו כמו כל התעשייה ממשיכים לגדול ובקצב, כאשר אנחנו מתכננים לגדול בלמעלה מ-50 עובדים בחצי שנה הקרובה. אנחנו מגייסים למגוון תפקידים כגון - Product Team Lead, Senior UI/UX Designer , Back-End Developer ו-Developer Relations Manager". סורק מסיים שכבר אחרי 48 שעות מתחילת הקמפיין נרשמה עלייה של 120 אחוזים בקבלת קורות חיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    והעיקר שמחנך כתה (תואר שני) במשרה כמעט מלאה
    מדינה מטורפת 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוויח 7000 ש"ח
    סגור
  • 1.
    מה הטעם אם הם דוחים אנשים טובים?
    בוגר קורס פיתוח 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל החברות האלה מחפשות רק "בני 21 עם ניסיון של 30 שנה". התמיינתי למשרות אחרי שסיימתי מסלול לימודים,באתי מוכן עם פרוייקטים ומלא כלים נוספים שלמדתי, אבל המגייסות אמרו לי שבגלל שאין לי תואר ואין לי ניסיון אני לא אתאים למשרת הג'וניור שאני בדיוק תפור עליה. הם לא ימצאו כאן בארץ אנשים עם ניסיון שלא עובדים. חבל שהם לא נותנים צ'אנס לבוגרי קורסים.
    סגור