מינויים

נונו מגשימה עוד חלום: הג'וב החדש של הזמרת נחשף

אחרי שפרצה בשנה העברית האחרונה וסגרה שנה מוצלחת, הזמרת נונו פותחת את השנה העברית החדשה בסערה. הזמרת נבחרת להיות נציגה בתוכנית Equal בישראל של ספוטיפיי
מערכת ice | 
נונו (צילום יוטיוב)
כמעט שנה וחצי חלפה מאז ענקית שירות המוזיקה הדיגיטלית ספוטיפיי השיקה את Equal, תוכנית המחויבות לקידום וטיפוח מוזיקה נשית בכל העולם. במסגרת התוכנית היא כללה פלייליסטים מקומיים של נשים יוצרות, ופלייליסטים בינלאומיים לקידום מוזיקה נשית. ברמה המקומית הנציגות שלנו כללה את אנה זק, נועה קירל, מרינה מקסימיליאן בלומין, עדן בן זקן ונוספות. ספוטיפיי מכריזה כי הזמרת נונו לתוכנית.
הזמרת, שזכתה בפריצת השנה של גלגל"צ ואקום, תככב על שלט חוצות בטיימס סקוור למשך יום שלם במועד שייבחר במהלך חודש נובמבר הקרוב ואף תצטרף לרשימת האזנה של Equal  Global Playlist. מדובר ברשימת פלייליסט גלובלי רשמי של ספוטיפיי שיכלול את מיטב השירית מהרשימות המקומיות להאזנה.
השנה האחרונה מעירה פנים לנונו ששני להיטיה הגדולים, "ליבינג דה דרים" ו"קיוט בוי" כיכבו ברשימות השירים של כל המצעדים ואף זכתה בתור אשת השנה של גלגל"צ. היא נמצאת בימים אלה בסיבוב הופעת ברחבי הארץ עם אלבום הבכורה שלה "סטטוס" בהפקתו המוסיקלית של עיליי אשדות.
נונו מסרה על הבחירה: "אני נרגשת מאוד להצטרף ל-Equal, הפרויקט המדהים של ספוטיפיי שמקדם נשים בתעשיית המוזיקה, זהו כבוד גדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה