מינויים

מנהל עסקים ראשי חדש בחברת רייזור לאבס

רייזור לאבס הישראלית, העוסקת בפיתוח מוצרי בינה מלאכותית, מדווחת על מינויו של תומר סרולוביץ לתפקיד מנהל העסקים הראשי (CBO) של החברה
מערכת ice | 
תומר שרולביץ (צילום רייזור לאבס)
רייזור לאבס, חברה ישראלית העוסקת בפיתוח מוצרי בינה מלאכותית המשפרים תהליכי ייצור בתעשיות מסורתיות, מדווחת על מינויו של תומר סרולוביץ לתפקיד מנהל העסקים הראשי (CBO) של החברה. 
לסרולוביץ, אשר התגורר עד לאחרונה בארה"ב, ניסיון גלובאלי של מעל שני עשורים בחברות טכנולוגיה ובינה מלאכותית. סרולוביץ מביא עימו ניסיון רב שנים בתפקידי המכירות, התפעול והניהול, בהם היה אמון על הובלת עסקאות עם גופי ענק ובניית מערכי התפעול בתעשיות שונות כדוגמת תעשיית הפיננסים, הסחר האלקטרוני, התעשייה הביטחונית ועוד. 
במסגרת שהותו בחו"ל ניהל סרולוביץ את פעילות חברת סאפיינס בארה"ב, וכיהן כסגן נשיא בכיר למכירות ותפעול במספר חברות, לרבות חברות העוסקות בבינה מלאכותית. לתומר תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת רייכמן, והוא בוגר תוכנית המנהלים של הרווארד.
 
חברת רייזור לאבס מובילה בתחום הבינה המלאכותית בתעשייה. מטרתה היא להפוך תעשיות מסורתיות לחכמות, בטוחות ויעילות יותר, וכן לסייע להן לשפר את הייצור תוך כדי קיימות סביבתית. רייזור לאבס מגלמת את רוח החדשנות הישראלית יחד עם נקודת מבט גלובלית שצופה אל העתיד, ויחד עם שותפיה הבינלאומיים, מניעה שינוי בתעשיות ותחומים רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה