מינויים

מנכ"ל קבוצת סמלת הכריע: זה סמנכ"ל השירות והחלפים החדש

שי פלדמן, מנכ"ל קבוצת סמלת הודיע על מינוי חדש: שוקי חורי מונה כסמנכ"ל שירות וחלפים של הקבוצה: "אנו שמחים לצרף לשורותינו מנהלים מוכשרים בעלי ניסיון רב בתחומם שיובילו את הקבוצה בצורה מקצועית וחדשנית להישגים מרשימים עוד יותר"
מערכת ice | 
שוקי חורי (צילום יחצ)
שי פלדמן, מנכ"ל קבוצת סמלת, הודיע היום (ראשון) על מינוי שוקי חורי כסמנכ"ל שירות וחלפים של כלל הקבוצה. חורי מצטרף לסמלת עם ניסיון של 17 שנים בהנהלת רשת כלמוביל. בתפקידו האחרון שימש שוקי כמנכ״ל חטיבת שירותי הרכב שכלל ניהול פעילות מרכזי השירות של החברה וניהול שרשרת האספקה כולל המרלו"ג.
בעברו שימש כסמנכ"ל התפעול והלוגיסטיקה של החברה. את דרכו המקצועית החל שוקי בעולמות הלוגיסטיקה בחברת פליינג קרגו ופדקס. חורי מביא איתו ניסיון עשיר בעולם הרכב בדגש על עולמות השירות ושרשרת האספקה.
 
עם הצטרפותו של שוקי כסמנכ"ל שירות וחלפים של החברה, יוכפפו תחתיו חטיבות השירות והחלפים על מנת לייצר סינרגיה בתהליכי השירות לאחר המכירה ולסייע לשתי החטיבות להמשיך את מגמת ההתפתחות וההצלחה מהשנה האחרונה.
שי פלדמן, מנכ"ל קבוצת סמלת, מסר: "קבוצת סמלת ממשיכה לצמוח ולהתפתח לאחר שנת פעילות ענפה מאוד בענף הרכב בישראל. אנו שמחים לצרף לשורותינו מנהלים מוכשרים בעלי ניסיון רב בתחומם שיובילו את הקבוצה בצורה מקצועית וחדשנית להישגים מרשימים עוד יותר".
שוקי חורי, סמנכ"ל שירות וחלפים קבוצת סמלת, הוסיף: "אני שמח על הזכות להצטרף לקבוצת סמלת ולהוביל את תחום השירות והחלפים על כלל מותגי הקבוצה. אני בטוח שיחד עם עובדי והנהלת הקבוצה נוכל להמשיך ולפתח את פעילותה בענף הרכב ולהגיע לתוצאות מרשימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה