רכילות עסקית

סמלת חגגה עשור לפרארי בישראל באירוע מנקר עיניים

דני איטליאנו, משנה למנכ״ל סמלת, יבואנית פרארי בישראל ונדב טל, מנהל פעילות פרארי בישראל אירחו השבוע את אירוע הלקוחות האקסקלוסיבי לכבוד חגיגות עשר השנים של מותג רכבי העל האיטלקי פרארי בישראל כאשר אנשי עסקים רבים נכחו
מערכת ice | 
פרארי (צילום נתי שוחט פלש 90 אתר של פרארי)
השבוע אירחו דני איטליאנו, המשנה למנכ״ל סמלת, יבואנית פרארי בישראל ונדב טל, מנהל פעילות פרארי, את אירוע חגיגות 10 השנים למותג האיטלקי בישראל שהיה מנקר עיניים ונוצץ במיוחד, כיאה למותג האיטלקי.  
האירוע נערך באולם התצוגה החדש של פארי בהרצליה פיתוח, על מערך הקייטרינג ניצח השף אורי עפרוני ואת הערב כולו ליוותה להקת ג'אז. דני עצמו שימש במשך כ-4 שנים מנכ"ל מאוטו איטליה, יבואנית פרארי בישראל עד לרכישתה על ידי קבוצת סמלת. כיום דני משמש כמשנה למנכ"ל קבוצת סמלת וכחלק מתפקידו ואחראי בין השאר על פעילות פרארי בישראל. 
בין האורחים שהגיעו לאירוע: אנשי העסקים ולקוחות פרארי טוני לוי, אלי חלבי ורפי קלינה שרכש לפני כעשור את רכב הפרארי הראשון שעלה על כבישי ישראל והוצג אמש באירוע. הגיעו גם כן עשרות אנשי עסקים נוספים שנמנעים מלחשוף את זהותם.  
עשרות לקוחות פרארי ישראל שהגיעו אמש לאירוע יחד עם רכבם בשווי כולל של כ-100 מיליון שקל בסך הכל, כאשר עשרות רכבי היוקרה חנו בסמוך למקום ונשמרו היטב על ידי האבטחה במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה