השוק

קורונה - המתנה שלא מפסיקה לתת מתנות לוולט: חברת המשלוחים גייסה 530 מיליון דולר

חברת השליחויות העולמית המתרחבת, גייסה סכום עתק בסבב חדש, שמביא אותה לגיוס כולל של 856 מיליון דולר עד כה. המייסד והמנכ"ל מיקי קוסי טוען: "למרות הסערה ב-2020, שילשנו את הכנסותינו"

כפיר אדר |  1
שליח וולט (צילום מתוך אתר וולט)
אפשר לומר שהקורונה חייכה יותר מכל לחברת שליחויות המזון וכעת גם הקמעונאות ממסעדות וולט, שסגרה סבב גיוס מוצלח ביותר של 530 מיליון דולר, כדי להמשיך ולהתרחב מעבר לשירות שהיא מעניקה עכשיו.
"גייסנו את סבב המימון הזה כדי לחזק עוד יותר את המאזן שלנו, ומאפשר לנו לחשוב לטווח הארוך ולהכפיל את בניית עמדות חזקות עוד יותר בשווקים שלנו תוך המשך הרחבת ההיצע שלנו מעבר למסעדה", אמר מיקי קוסי, מנכ"ל ומייסד וולט. "אנו פועלים בענף תחרותי ביותר וממומן היטב, והסיבוב הזה מאפשר לנו להיות בעל חשיבה ארוכת טווח בכל הנוגע להכפלת השווקים השונים שלנו". 
עוד הוסיף: "למרות הסערה של שנת 2020, נשארנו ממוקדים בצמיחה, תוך ששילשנו את הכנסותינו לסכום ראשוני של 345 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 45 מיליון דולר. בהשוואה להון חדש של 662 מיליון דולר שגייסנו בשנה האחרונה, זה מכניס אותנו למצב חזק להשקעה באנשינו, בטכנולוגיה ובשווקים שלנו כשחושבים על השנים הבאות".

ICONIQ צמיחה הובילה את הסבב בעוד טייגר גלובל, DST, KKR, פרוסוס, EQT צמיחה וקואט הצטרפו כמשקיעים חדשים. 83North, Highland Europe, Goldman Sachs Growth Equity, EQT Ventures ו-Vintage Investment Partners מהמשקיעים הקיימים של וולט השתתפו גם הם בסבב. הסבב החדש לוקח את סכום המימון הכולל שוולט גייס לכדי 856 מיליון דולר.
וולט הושקה בשנת 2015 בהלסינקי, פינלנד עם 10 מסעדות. תוך חמש שנים בלבד וולט התרחב ל-23 מדינות ו-129 ערים. במהלך השנה האחרונה וולט חרגה מענף המסעדות והמסעדנות לתחום המכולת והקמעונאות. למשל, ניתן לרכוש בפלטפורמה הכל החל מקוסמטיקה ועד מזון לחיות מחמד ותרופות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עושקים
    גידיס 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה פשע להזמין דרכם. שוחטים את העסקים עם העמלות שלהם. חברה של עלוקות
    סגור