מינויים

פנאקסיה מינתה סמנכ"לית כספים חדשה, במי בחר דדי סגל?

סיגל בן עלי, אשר כיהנה בשנים האחרונות כסמנכ"לית הכספים של החברה הכלכלית ראשל"צ תחליף את גיל בנימיני, אשר הוביל בין היתר את תהליך הפיכת החברה לציבורית, זה התאריך בו תכנס לתפקידה
כפיר אדר | 
ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל (צילום חן גלילי)
פנאקסיה הודיעה היום (שלישי) על מינוי סיגל בן עלי לסמנכ"לית הכספים של החברה, החל מה- 16 בינואר 2022. בן עלי תהיה אחראית על הובלת האסטרטגיה הפיננסית של החברה ויישומה, לרבות ניהול המערך הפיננסי והמשפטי, תחומי משאבי אנוש ומערכות מידע בחברה, והתוויית מהלכים בתחומים אלה, וכן על קשרי המשקיעים של החברה.
ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל, מסר: "אנו שמחים לברך את סיגל על הצטרפותה לפנאקסיה. זוהי תקופה מרגשת ומאתגרת עבור החברה, עם תחילת המכירות הקמעונאיות של תמציות הקנאביס הרפואי לשאיפה החדשניות שלנו בגרמניה, וחדירתנו המתוכננת למדינות נוספות בשנה הקרובה. אני סבור שניסיונה הרב של סיגל בניהול מערכים פיננסיים מורכבים בחברות תפעוליות ותיקות, ויכולותיה בהובלת תהליכים יוכיח את עצמו כבעל תרומה משמעותית, תוך שאנו ממשיכים ליישם את תוכניתנו להתרחבות באירופה ולהפיכתנו לחברה גלובאלית בתחום הקנאביס הרפואי".
 
סיגל בן עלי מסרה: "אני נרגשת להצטרף לפנאקסיה בתקופה מכרעת זו, ולהיות שותפה להגשמת חזון החברה להנגיש למטופלים בישראל ובכל העולם מוצרי קנאביס רפואי פורצי דרך באיכות פרמצבטית, ובכך לאפשר לחולים לשפר את איכות חייהם באמצעות טיפול יעיל במגוון מחלות תוך מתן ערך בריאותי ממשי. אני מצפה לעבוד עם דדי והצוות על מנת לתרום להצלחת החברה ולהשגת יעדיה."
לבן עלי ניסיון ניהולי של כ-17 שנה בתחום הפיננסי, כולל הובלת גיוסי הון וחוב בהיקפים נרחבים מגופים מוסדיים גדולים בשוק ההון, ליווי מיזוגים ורכישות ופיתוח עסקי. בארבע השנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית כספים ומערכות מידע בחברה הכלכלית ראשל"צ, חברה בת של עיריית ראשון לציון. לפני כן, כיהנה במספר תפקידים בתחום הפיננסי, כולל כסמנכ"לית כספים בחברת פריים ליס, מקבוצת דוד לובינסקי, וכחשבת ומנהלת כספים של חברות בנות בקבוצת אלבר הציבורית. לפני כן, שימשה בן עלי כמנג'רית בכירה ב-EY קוסט פורר גבאי את קסירר. גב' בן עלי הינה בעלת תואר ראשון בחשבונאות ובמשפטים ותואר שני במנהל עסקים, שלושתם מאוניברסיטת ת"א, והינה רואת חשבון ועורכת דין מוסמכת (ישראל).
סמנכ"לית הכספים החדשה תחליף בתפקידה את גיל בנימיני, ששימש כסמנכ"ל הכספים של החברה משנת 2017 והוביל תהליכים מרכזיים בחברה לרבות הפיכתה של לציבורית, עם רישומה בבורסה לני"ע בת"א באוקטובר 2019. דדי סגל הוסיף: "ברצוננו להודות לגיל על תרומתו המשמעותית לפנאקסיה ולצמיחתה ולאחל לו בהצלחה בתפקידו הבא."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה