מינויים

מתן גרינשטיין מונה למנכ"ל קבוצת התקשורת unik

לאחר ששימש עד לאחרונה כראש ענף תקשורת בחטיבת דובר צה"ל (בדרגת סא"ל), אחד התפקידים הבכירים והחשובים ביחידה, הוא חובר לבעלים ומייסד חברת ייעוץ התקשורת נסים דואק
כפיר אדר | 
מתן גרינשטיין (צילום ינאי יחיאל)
חברת ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה unik, בבעלותו של נסים דואק, מודיעה היום על מינויו של מתן גרינשטיין לתפקיד מנכ"ל החברה. גרינשטיין שימש עד לאחרונה כראש ענף תקשורת בחטיבת דובר צה"ל (בדרגת סא"ל) ושירותו ביחידה נפרס על פני 15 שנים.
גרינשטיין, 42, החל את דרכו בדוברות אוניברסיטת חיפה לצד לימודי תואר ראשון בתקשורת, שסיים בהצטיינות, במכללת עמק יזרעאל. את דרכו המקצועית, עם גיוסו ליחידת דובר צה"ל, החל בתחום העיתונות הכתובה ולאחר מכן שימש כדובר פיקוד העורף בשלל מבצעים ובמשלחות צה"ל בחו"ל.
בין השנים 2011-2014 שימש כראש מדור תא הכתבים הצבאיים בענף תקשורת, כאשר במסגרת תפקיד זה ניהל את מדיניותו התקשורתית של צה"ל במהלך המבצעים "עופרת יצוקה", "עמוד ענן" ו-"צוק איתן". לאחר מכן מונה לפקד על יחידת ההסרטה של דובר צה"ל שריכזה את תחום המדיה ביחידה בשגרה ובחירום. בתפקידו האחרון הוביל את ענף תקשורת, הגוף הגדול והעיקרי של יחידת דובר צה"ל, באתגרים מרובים, פתרון בעיות מורכבות, ביצוע פרויקטים רחבי היקף וניהול הדוברות המבצעית ביחידה.
נסים דואק, בעלי ומייסד unik, בירך את המצטרף החדש: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של מתן גרינשטיין לחברה. מתן מכיר את התקשורת הישראלית על בוריה ובעל ניסיון רב בניהול מערכות מורכבות. עם מתן נוכל לשכלל ולהרחיב את טווח הפעילות של החברה, ולהצעיד את הצוות המצוין שלנו למחוזות נוספים".
מתן גרינשטיין, מנכ"ל unik, כתב כי: "לאחר תקופה מרתקת, סוערת ומלאת סיפוק בדובר צה"ל, אני נרגש להתחיל פרק חדש בחיי, עם המעבר לשוק הפרטי. אני שמח להצטרף לדואק, ולנבחרת איכותית, מקצועית, וערכית, שמדברת בשפתי ומשלבת בין אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה לעבודה מתוך מחויבות, מסירות ותשוקה אמיתית. אני בטוח כי נביא את 'היוניקיות' של יוניק לפסגות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה