מינויים

ראובן כהן מונה למנכ”ל איילון נאמנים - האם הוא ישנה את פני החברה?

ראובן כהן, עם 17 שנות ניסיון בתחום הביטוח, מונה למנכ”ל איילון נאמנים, סוכנות ביטוח גדולה שמתמחה בהסדרים פנסיוניים ופיננסיים עבור מעסיקים בולטים, במטרה להוביל את החברה לשיאים חדשים בשירות הלקוחות
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
ראובן כהן מונה למנכ”ל איילון נאמנים, אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בישראל, המציעה מגוון רחב של שירותים ללקוחותיה. הסוכנות מתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים ופיננסיים עבור מעסיקים בולטים במשק, ומשרתת עשרות אלפי לקוחות.
כהן, בן 44, מביא עמו ניסיון עשיר של מעל 17 שנה בתחום הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון, שימש כסמנכ”ל מכירות במנורה מבטחים פנסיה וגמל, שם היה אחראי על ניהול מערך המכירות הישיר, שכלל כ-500 עובדים ו-7 מנהלי חטיבות עסקיות. קודם לכן, הוא שימש בתפקידים בכירים במנורה מבטחים, כולל סגן מנהל אגף שיווק ומכירות ומנהל מכירות ארצי, וכן כמנהל שיווק מכירות באיילון פנסיה וגמל.
כהן מחזיק בתואר ראשון בניהול עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ובעל תואר שני במנהל עסקים וייעוץ ארגוני מהמכללה למנהל. כמו כן, הוא בוגר קורס דירקטורים של BDO. כהן מתכנן להוביל את איילון נאמנים לשיאים חדשים בשירות הלקוחות ובחדשנות בתחום הביטוח.

ראובן כהן (צילום: ניר שמיר)
ראובן כהן: "אני נרגש להצטרף לקבוצת איילון ולהוביל את סוכנות הביטוח איילון נאמנים. אני מאמין כי הניסיון הרב שצברתי בענף הביטוח והפיננסים, יחד עם החזון והאסטרטגיה של קבוצת איילון, יאפשרו לנו להמשיך ולהצמיח את פעילות הסוכנות ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו."
שרון רייך, מנכ"ל איילון ביטוח: "אנו שמחים לצרף את ראובן להנהלת קבוצת איילון. ניסיונו העשיר של ראובן, יחד עם יכולותיו הניהוליות המוכחות, יתרמו רבות להמשך הצמיחה והפיתוח של איילון נאמנים. אני משוכנע כי תחת הנהגתו, הסוכנות תמשיך לחזק את מעמדה בשוק ולהוביל בתחומה."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה