מינויים

המכללה למינהל במינוי מסקרן: זו הדיקנית החדשה של בית הספר לכלכלה

ד"ר דלית גפני מונתה לתפקיד דיקנית ביה"ס לכלכלה במכללה למינהל. בעקבות כך, ד"ר דלית גפני תכנס לתפקידה החדש ב-1 באוקטובר 2024, לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה. פרופ' יורם רבין, נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל: : "אני סמוך ובטוח כי ד"ר גפני היא בחירה מעולה"
מערכת ice | 
דר דלית גפני (צילום יח"צ)
במסלול האקדמי של המכללה למינהל הודיעו היום (רביעי) על מינויה של ד"ר דלית גפני לתפקיד דיקנית ביה"ס לכלכלה. בעקבות כך, ד"ר דלית גפני תכנס לתפקידה החדש ב-1 באוקטובר 2024, לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה.
גפני, שאת כל תאריה בכלכלה רכשה באוניברסיטה העברית, משמשת כמרצה בכירה בבית הספר לכלכלה. לצד זאת,  היא מכהנת במספר תפקידי ניהול אקדמיים שונים, ביניהם סגנית-דיקן, ממונה על ענייני סטודנטים ומרכזת הלימודים האמפיריים. לצד הניסיון הניהולי, לד"ר דלית גפני ניסיון אקדמי עשיר.
מלבד זאת, ד"ר דלית גפני פרסמה לא מעט מאמרים בכתבי עת אקדמיים מובילים, נשאה בתפקידי מחקר בגופים שונים ואף זכתה במענקי מחקר. פרופ' יורם רבין, נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל, בירך על מינויה של ד"ר דלית גפני לתפקיד דיקנית בית הספר לכלכלה: "אני סמוך ובטוח כי ד"ר גפני היא בחירה מעולה, וכי היא תרתום את ניסיונה העשיר להובלתו של בית הספר לכלכלה ופיתוחו, לטיפוח הסטודנטים והסטודנטיות, טיפוח חברות וחברי הסגל האקדמי והמנהלי, ושתעשה כן במקצועיות, בתבונה, באחריות ובקולגיאליות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה