מינויים

מהייטק לאקדמיה: זה הבכיר שמונה לדיקן פקולטה במכללה למינהל

המכללה למינהל, מכריזה על מינוי של בכיר חדש בשורותיה. ד"ר צביקה אפיק יכנס לתפקיד דיקן הפקולטה למנהל עסקים במסלול האקדמי במכללה. נשיא המכללה פרופ' יורם רבין: " ד"ר אפיק מביא עימו תמהיל מדויק ונחוץ של ידע וניסיון. אני סמוך ובטוח כי הוא ירתום את ניסיונו להובלת הפקולטה"
מערכת ice | 
דר צביקה אפיק (צילום יחצ המכללה למינהל)
המסלול האקדמי המכללה למינהל הודיע היום על מינויו של ד"ר צביקה אפיק לדיקן הפקולטה למנהל עסקים, לאחר שנבחר פה אחד ע"י חברי ועדת האיתור, בסיומו של הליך איתור מעמיק ומקצועי. הוא נכנס לתפקידו במהלך השבוע שעבר, לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה.
לד"ר אפיק תואר ראשון מהטכניון, תואר שני מאוניברסיטת תל-אביב בתחום הנדסת החשמל, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קונקורדיה במונטריאול ודוקטורט במימון מאוניברסיטת תל-אביב. הוא בעל ניסיון אקדמי ומעשי עשיר, כולל פרסומים אקדמיים רבים בבימות מכובדות, לצד זכייה במענקים ובפרסים שונים בגין עשייתו האקדמית.
טרם כניסתו לעולם האקדמיה, עבד ד"ר אפיק בתעשיית ההייטק, צבר ניסיון רב כמנהל עסקי בחברות הזנק וכמנהל פרויקטים בארגונים גדולים. בהמשך דרכו המקצועית כיהן כחבר סגל באוניברסיטת בן-גוריון, המכללה האקדמית הדסה ובמכון הטכנולוגי חולון, ונשא בתפקידי ניהול שונים באקדמיה.
נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל פרופ' יורם רבין, התייחס למינוי ומסר בתגובה: "במציאות הכלכלית הגלובלית, כשטכנולוגיה משנה את המציאות המוכרת לנו, ד"ר אפיק מביא עימו תמהיל מדויק ונחוץ של ידע וניסיון טכנולוגי, עסקי ואקדמי. אני סמוך ובטוח כי הוא ירתום את ניסיונו המקצועי והאקדמי להובלת הפקולטה למנהל עסקים, לטיפוח הסטודנטים והסטודנטיות וחברות וחברי הסגל האקדמי והמנהלי, וזאת במקצועיות, בתבונה, באחריות ובקולגיאליות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה