מינויים

לאחר 10 שנים: מנכ"ל יצרנית גלידות נסטלה עוזב - זה המחליף

הנהלת פרונרי ישראל, יצרנית גלידות נסטלה, מודיעה על שינויים מהותיים בחברה. עופר גרין, מנכ"ל פרונרי ישראל ("גלידות נסטלה"), מסיים את תפקידו לאחר עשר שנים. מי שצפוי להחליף אותו הוא עמית גבע, אשר ייכנס לתפקיד בראשית 2025. גרין ימשיך וילווה את החברה בכל הקשור להקמת המפעל החדש בקיבוץ בית קמה
מערכת ice | 
עופר גרין (צילום באדיבות גלידות נסטלה)
עופר גרין, מנכ"ל פרונרי ישראל, יצרנית גלידות נסטלה, יסיים את תפקידו בתום קדנציה של 10 שנים. מי שצפוי להחליף אותי בתפקיד הבכיר הוא עמית גבע, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל שרשרת האספקה בפרונרי ישראל. על פי הנהלת גלידות נסטלה, גבע צפוי להיכנס לתפקידו ב-1 בינואר 2025.
גרין ניהל את כלל פעילות החברה במשך עשור ובמהלך כהונתו, בשנת 2019, בוצעה עסקת המכירה של נגה גלידות (המוכרת כ-"גלידות נסטלה") מחברת אסם לחברת פרונרי. לצד זאת, בשנים האחרונות, עופר גרין היה אחראי על הקמתו של מפעל חדש ומתקדם בקיבוץ בית קמה אשר צפוי להיפתח במהלך שנת 2026, בעלות של כ-300 מיליון שקל וישתרע על פני 18,000 מ"ר. 
על פי הנהלת החברה, המפעל החדש יהווה פלטפורמה חיונית להגדלת כושר הייצור של החברה לטובת עמידה בביקושים ההולכים וגדלים למוצריה בשוק הישראלי. עופר גרין, מנכ"ל פרונרי ישראל היוצא, ימשיך וילווה את החברה בכל הקשור להקמת המפעל החדש.
כזכור, עופר גרין, נכנס לתפקידו כמנכ"ל גלידות נסטלה לאחר שכיהן בשורה של תפקידים בכירים בחברות שונות. בין תפקידיו הבולטים בענף, שימש גרין כמנכ"ל אסם סחר, כמנכ"ל חברת ישראייר וכסמנכ"ל מכירות בחברת דוד לובינסקי.
מחליפו בתפקיד, עמית גבע, שימש כסמנכ"ל המכירות בגלידות נסטלה. מאז שנמכרה נגה גלידות ("גלידות נסטלה") מאסם לחברת פרונרי, הקים וניהל עמית גבע את תחום שרשרת האספקה בחברה. לצד זאת סייע ותרם רבות לתכנון המפעל החדש. 

בתמונה: עמית גבע (צילום: באדיבות גלידות נסטלה)
לעמית גבע ניסיון רב בתפקידי ניהול שונים. בעבר, הקים גבע את חברת "דורות, מוצרי שום ותיבול" ושימש כמנהל השיווק והמכירות של החברה. לאחר מכן, הוא המשיך לחברת אסם נסטלה בתפקידי סחר בכירים, ולאחר מכן התקדם לתפקיד סמנכ"ל בונז'ור אשר נרכשה על ידי אסם. במהלך השבוע, צבר גבע ניסיון רב בתחומי המכירות ושיווק, רכש, לוגיסטיקה והטמעת מערכות מידע לצד ידע רב שצבר בתחום הייבוא והייצוא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה