השוק

גלידות שטראוס ונסטלה התייקרו: מגנום, קראנץ' וקורנטו לעשירים בלבד?

יוניליוור, הבעלים של גלידת שטראוס, וגלידות נסטלה, העלו את מחירי השלגונים שלהם בשוק לצריכה מיידית (קיוסקים וכדומה) החל מה-1 בנובמבר. יוניליוור ייקרה בכ-8%, בין היתר מותגים כמו מגנום וקורנטו, ובעצם "עקפה" את הרשתות הגדולות, בעוד נסטלה ייקרה 13 מוצרים בכ-3%
מערכת ice |  1
גלידות (צילום נסטלה ושטראוס)
יוניליוור, הבעלים של גלידת שטראוס, וגלידות נסטלה, העלו את מחירי השלגונים שלהם בשוק לצריכה מיידית (קיוסקים וכדומה) החל מה-1 בנובמבר. יוניליוור ייקרה בכ-8%, בין היתר מותגים כמו מגנום וקורנטו, ובעצם "עקפה" את הרשתות הגדולות, שהתנגדו נחרצות להתייקרות, בכך שיקרה את המוצרים בשווקים אחרים. כך פורסם היום (שני) ב-YNET.
יוניליוור משווקת גם את מסטיגם, טעמקור, פסק זמן, מטרה, ננסים, שלגון פצפצים, גודיז, קרטיב, סולרו, קרמיסימו, פנטסיה וקרמבו שכבר התייקר. בנוסף ליוניליוור, גם נסטלה העלתה את מחירי הגלידות שלה בחודש נובמבר, זאת למעשה בפעם השנייה השנה. נסטלה ייקרה 13 מוצרים מתוך 100 בכ-3%, בעיקר מוצרים אותם היא מייבאת. בעלי קיוסקים סיפרו כי בעקבות ההתייקרות, הם הפסיקו לעשות מבצעים על הגלידות שהיו נפוצים.
נסטלה מכרה ב-2019 את גלידות נסטלה לפרונרי, ויצרה חברה חדשה בשם פרונרי ישראל. פרונרי היא חברה בבעלות משותפת של נסטלה העולמית וחברת R&R. יוניליוור רכשה 50% מגלידת שטראוס ב-1995, כשב-2014 הועברה השליטה המלאה ליוניליוור. היא משתמשת בסמל של Wall's הבריטית, שבבעלותה, עבור המותג.
מנגד, יוניליוור היא גם הבעלים של מותג הגלידה הנחשב למצליח בעולם: בן אנד ג'ריס, שניסה לצאת מישראל בשל שיווק הגלידה, שמיוצרת בארץ תחת המותג, ביו"ש. בארץ הבעלות היא נפרדת. תגובת פרונרי ישראל, יצרנית גלידות נסטלה: "לצערנו אנו נאלצים לבצע עדכון מחירון בחלק קטן מאד מן המוצרים ובאופן מתון ככל הניתן, בשל התייקרויות חסרות תקדים שאינן מתמתנות". יוניליוור לא מסרה תגובה עד מועד פרסום הכתבה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחרים את החארות האלה גם ככה מגנום התקטן (ל"ת)
    והמחיר שלו רק עולה 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור