מינויים

דסק"ש בשינויים בצמרת: מנכ"ל גב ים עוזב, וזו המחליפה

שינויים בהנהלת קבוצת דסק"ש: ברוך יצחק, סמנכ"ל הכספים של דסק"ש ונכסים ובנין, ימונה למנכ"ל דסק"ש ונכסים ובנין במקביל לתפקידו הנוכחי. נטלי משען-זכאי ששימשה מנכ"לית דסק"ש, תמונה למנכ"לית גב ים. אבי יעקובוביץ ימונה לסגן יו"ר דירקטוריון גב-ים. מייקי זלקינד: "צעד זה יאפשר לנו להמשיך לצמוח ולהשיא ערך לבעלי המניות שלנו בטווח הארוך" כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
אבי יעקובוביץ (צילום אלדד רפאלי)
שינויים משמעותיים בצמרת דסק"ש היום (ראשון) עם מינויו של אבי יעקוביץ', מנכ"ל גב ים, לתפקיד סגן יו"ר דירקטוריון גב-ים, וזאת לאחר 12 שנים בתפקיד. בעקבות החלפתו, נוצרו חילופים בצמרת דסק"ש.
בכך, קבוצת דסק"ש מדווחת על שינויים בהנהלת הקבוצה כחלק מהשלמת המהלכים האסטרטגיים בשנתיים האחרונות. במסגרת השינויים תמונה נטלי משען-זכאי למנכ"לית גב-ים, המנכ"ל הנוכחי אבי יעקובוביץ ימונה לסגן יו"ר דירקטוריון גב-ים, וברוך יצחק, סמנכ"ל הכספים של דסק"ש ונכסים ובנין, ימונה למנכ"ל דסק"ש ונכסים ובנין במקביל לתפקידו הנוכחי.

נטלי משען-זכאי. באדיבות המצלם
בשנתיים האחרונות השלימה בהצלחה קבוצת דסק"ש מימוש אסטרטגיה מקיפה, אשר כללה את מכירת כלל הנכסים שאינם בליבת פעילותן של דסק״ש ושל נכסים ובנין, וזאת בסך כולל של מעל 4 מיליארד ש"ח. במסגרת זו, נמכרו בין היתר החזקותיה של דסק״ש בסלקום, מהדרין, אפסילון, אלרון וכן מלוא נכסי הנדל"ן של נכסים ובנין, למעט בניין 10 Bryant בניו יורק, שלגביו בוצע מיחזור חוב משמעותי לפני מספר חודשים וכן בוצעו פעולות להשבחתו ולהשכרתו. בנוסף לכך, בוצעו מיחזורי חוב במיליארדי שקלים והורדת מינוף משמעותית בחברות אלו, אשר הובילו להפחתה של כ-3 מיליארד ₪ בחוב שלהן.
עם השלמת המהלכים האסטרטגיים, מוקד הפעילות של הקבוצה הינו בגב-ים. לאור זאת, הוחלט למנות את אבי יעקובוביץ, אשר מכהן בחברה זה 34 שנה, מתוכן 12 שנים כמנכ"ל גב-ים, לסגן יו"ר דירקטוריון גב-ים, ובמקומו למנות כמנכ״לית את נטלי משען-זכאי, שמשמשת כיום כמנכ"לית דסק"ש ונכסים ובנין. למנכ"ל נכסים ובנין ודסק"ש ימונה כאמור ברוך יצחק, אשר משמש כיום כסמנכ"ל הכספים של החברות, תפקיד אותו ימשיך למלא במקביל לתפקידו כמנכ"ל.  חילופי התפקידים הללו צפויים להתבצע בפברואר 2025 לאחר ביצוע חפיפה מסודרת.
נכון להיום, הנכס המשמעותי הנוסף של נכסים ובנין, מלבד גב-ים, הינו בניין 10 Bryant בניו יורק, אשר החברה ביצעה לגביו פעולות השבחה משמעותיות, כולל מיחזור חוב בגובה של 1.3 מיליארד ש"ח, הכנסת שוכרים חדשים ומיתוג מחדש. גב-ים ונכסים ובנין מתכוונות לפעול על מנת להתקשר בהסכם, לפיו גב-ים תעניק, בין היתר באמצעות נטלי משען-זכאי, שירותי ייעוץ לנכסים ובנין בנושא זה, וזאת על מנת לשמור על רציפות הטיפול בבניין ובהשבחתו.
בתקופת כהונתו של יעקובוביץ כמנכ"ל גב-ים, הציגה גב-ים צמיחה משמעותית. מינואר 2013 ועד היום זינק שווי החברה מ-1.5 מיליארד ל-6.5 מיליארד ש״ח, ה-NOI של גב-ים הכפיל את עצמו, מ-323 מיליון ש"ח בשנת 2012 ל-657 מיליון ש"ח בשנת 2023, ה-FFO המיוחס לבעלי המניות עלה בכ-200%, מ-135 מיליון ש"ח בשנת 2012 ל-401 מיליון ש"ח בשנת 2023, מצבת נכסי החברה גדלה מ-700 אלף מ"ר בתום שנת 2012 ל-1.2 מיליון מ"ר נכון להיום, ושווי הנכסים המניבים של החברה עלה ב-250%, מ-4.5 מיליארד ש"ח בתום שנת 2012 ל-11.5 מיליארד ש"ח בתום המחצית הראשונה של שנת 2024.  כמו כן, במהלך התקופה האמורה, חילקה גב-ים דיבידנדים לבעלי מניותיה בסך כולל של 2.5 מיליארד ש"ח.
יו"ר דירקטוריון גב-ים, מייקי זלקינד, מסר: "מיקוד וריכוז פעילות הקבוצה בגב-ים מהווה צעד אסטרטגי חשוב שמאפשר לנו למקד את המשאבים והמאמצים שלנו בתחום הנדל"ן המניב, שבו יש לנו מומחיות מוכחת ויתרון משמעותי. אנו מאמינים שצעד זה יאפשר לנו להמשיך לצמוח ולהשיא ערך לבעלי המניות שלנו בטווח הארוך. ברצוני להודות מקרב לב לאבי יעקובוביץ על שנותיו הרבות כמנכ"ל גב-ים, במהלכן צמחה החברה, והגיעה למעמדה כאחת מחברות הנדל"ן המניב המובילות בישראל, ועל תרומתו הרבה להישגיה המרשימים. ניסיונו העשיר של אבי היה ועודנו נכס יקר ערך עבורנו ואני משוכנע שנמשיך ליהנות מניסיונו בתפקידו החדש כסגן יו"ר הדירקטוריון.
במקביל, אני שמח לברך את נטלי משען-זכאי על מינויה למנכ"לית גב-ים. בתפקידה כמנכ"לית דסק"ש ונכסים ובנין הפגינה נטלי מיומנויות עסקיות והציגה תוצאות מרשימות בסביבה עסקית מאתגרת מאוד. אנו מאמינים ביכולות הניהול והמנהיגות של נטלי ובכישרונה להצמיח את גב-ים ולהוביל אותה לשיאים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה