מינויים

מגולן טלקום לקבוצת YTCOM: זה הג'וב החדש של נדב אמסלם

לאחר קדנציה מוצלחת בקבוצת סלקום כמנכ"ל גולן טלקום נדב אמסלם, מתקדם הלאה. אמסלם עומד להיכנס לתפקיד מנכ"ל קבוצת  YTCOMהמספקת פתרונות תקשורת מתקדמים
מערכת ice | 
נדב אמסלם, מנכל גולן טלקום (צילום גדי אהד)
YTCOM GROUP, הודיעה היום (שלישי) על מינויו של נדב אמסלם שישמש כמנכ"ל גולן טלקום למנכ"ל הקבוצה החדש. אמסלם, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל גולן טלקום, יחליף את ניר שאול המייסד והבעלים של YTCOM GROUP שימשיך לכהן כיו"ר הקבוצה ויתמקד בפיתוח תחומי הבטחון.
אמסלם, מביא עמו ניסיון עשיר המתפרס על יותר משני עשורים בתפקידים בכירים בשוק התקשורת, כיהן בעבר כסמנכ"ל לקוחות עסקיים בסלקום ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל גולן טלקום.
אמסלם עובר ל-GROUP YTCOM לאחר קדנציה מוצלחת בניהול חברת הסלולר גולן טלקום, בה הביא להישגים בצמיחה, בנכסיות המותג וברווחיות מלקוח, כל זאת לצד שלל פרסים בעולמות השירות. ניסיונו העשיר בהתנהלות אל מול הגופים הגדולים ביותר במשק, מיזוג חברות הפכו אותו למנהל עם ראייה אסטרטגית ומיקוד ניהולי.
ניר שאול יו"ר ובעלים YTCOM GROUP, התייחס למינוי ומסר בתגובה: "קבוצת YTCOM פותחת היום פרק חדש בתולדותיה עם מינויו של נדב אמסלם למנכ"ל הקבוצה. נדב מביא אתו ניסיון ניהולי והישגים מרשימים בשוק התקשורת וביחוד אל מול המגזר העסקי בישראל, בו הפגין בקיאות והבנה של צרכי השוק המשתנה. נדב, מביא אתו ראייה אסטרטגית רחבת היקף ומקצועיות שיצעידו את קבוצת YTCOM להישגים וגבהים חדשים. אני אמשיך לפתח אפיקי פעולה חדשים של הקבוצה, תוך שימת דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשות לתועלת לקוחותינו".
נדב אמסלם המנכ"ל הנכנס, מסר: "אני מודה לניר על האמון והבחירה בי להוביל את צמיחתה של  YTCOM GROUPבשוק  התקשורת המקומי וביחוד בשוק כוחות המגיבים הראשונים שהפך בשנה האחרונה לפלח שוק חשוב מאין כמוהו בעל ערך קיומי. אני בטוח שיחד עם מנכ"לי החברות נגיע לשיאים חדשים והצלחות תוך מתן השירות הטוב ביותר ללקוחותינו  וכל זאת תוך הנאה גדולה מהדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה