מינויים

מבנק לאומי להייטק: ענקית הפינטק הישראלית חושפת את הבכיר החדש

חברת הפינטק גלובל רמיט, אשר מציעה שורה של כלים ושירותים מתקדמים חושפת מינוי של בכיר חדש לשורות החברה. רועי אריק יכנס לתפקיד סמנכ"ל תפעול וקצין הציות בחברת הפינטק גלובל רמיט
מערכת ice | 
רועי אריק (צילום דגנית מקא-קראוז)
גלובל רמיט, חלוצת שירותי התשלום והפיננסים הדיגיטליים הבינלאומיים מודיעה על מינויו של רועי אריק לתפקיד סמנכ"ל תפעול וקצין הציות. רועי מצטרף להנהלת החברה ויוביל את אתגרי התפעול והציות בעידן של צמיחה מואצת
גלובל רמיט חברת הפינטק הישראלית, אשר מאפשרת ללקוחותיה לנהל את חייהם הפיננסיים בגמישות מרבית. החברה מציעה מגוון שירותים מתקדמים, מה שמאפשר ללקוח ליהנות מחוויה פיננסית תחרותית, מקיפה נוחה ומתקדמת.
רועי אריק, מביא עמו ניסיון עשיר של שני עשורים בבנקאות קמעונאית, עם התמחות בציות וניהול תהליכים. במהלך כהונתו בתפקידי ניהול ביקורת פנימית בבנק לאומי, רועי הוכיח את יכולתו לחזק את ניהול הסיכונים ולייעל תהליכים עסקיים מגוונים. ניסיונו צפוי לתרום משמעותית אף לסטנדרטים הגבוהים של החברה בהיבטי הוגנות ללקוח.
על רקע התבססותה כמובילה במהפכת שוק התשלומים, גלובל רמיט ממשיכה במגמת צמיחה ומתכננת להרחיב את שורותיה. החברה צפויה לגייס מנהלים ועובדים נוספים בעתיד הקרוב, במטרה לחזק את יכולותיה בתחומי הטכנולוגיה, הפיתוח העסקי והשירות.
חיים יבלונקה מנכ"ל חברת גלובל רמיט, התייחס למינוי ומסר בתגובה: "אנו בחברת גלובל רמיט גאים ושמחים להיות שותפים לשינויים המשמעותיים שעובר שוק התשלומים בשנים האחרונות. המינוי של רועי אריק לתפקיד סמנכ"ל תפעול וקצין הציות של החברה נועד כדי לשדרג את השירות ללקוחותינו ולקדם את החדשנות ואטרקטיביות המוצרים הפיננסיים הגלובאליים שאנו מציעים בשוק הישראלי. אנו מאמינים שהמינוי יתרום רבות להמשך הצמיחה וההתפתחות של גלובל רמיט".
רועי אריק סמנכ"ל תפעול וקצין ציות, ציין כי: "אני נרגש ומלא מוטיבציה להצטרף לצוות מנצח ולהוביל יחד עם הנהלת החברה את מהפכת שירותי הבנקאות הדיגיטלית. אני מאמין כי באמצעות שילוב של בנקאות חדשנית וטובת הלקוח עם סטנדרטים גבוהים ביותר של ציות לרגולציה, נוכל להמשיך להוביל את הפינטק בישראל ולשפר את הבנקאות הגלובאלית המתקדמת ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה