מינויים

סיבוס חושפת: זו הבכירה החדשה שמצטרפת לחברה

סיבוס פלאקסי, חברת הענק אשר מספקת הטבות לעובדים, הזמנת ארוחות במשלוח ותשלומים, חושפת מינוי נוסף בצמרת החברה.  לאחר מילאה שורה של תפקידי מפתח בשוק מיטל שחם, תיכנס לתפקיד סמנכ״לית השיווק והפרודקט של בחברה
מערכת ice | 
מיטל שחם (צילום רמי זרנגר)
חברת סיבוס פלאקסי, העוסקת בתחום ההטבות לעובדים, מכריזה על מינוי חדש בשורות החברה. לאחר מילאה שורה של תפקידי מפתח בשוק מיטל שחם, תיכנס לתפקיד סמנכ״לית השיווק והפרודקט של בחברה.
שחם, בוגרת תואר שני במנהל עסקים ותואר בהנדסת תעשיה וניהול, מגיעה לתפקידה לאחר ששימשה בארבע השנים האחרונות בתפקיד סמנכ״לית שיווק לעסקים ופרוססינג בחברת האשראי MAX.
שחם, בעלת ניסיון של שנים רבות בעולם הפינטק, כולל ביצוע והובלת מהלכי שיווק אסטרטגיים נרחבים, פיתוח עסקי וניהול מוצר תוך היכרות מעמיקה עם שוק התשלומים המתקדמים והפיננסים.
לשחם, ניסיון רב בעולמות השיווק, B2B ניסיון בפרודקט ובפיתוח עסקי, לרבות גיבוש אסטרטגיה שיווקית והטמעתה, שיווק דיגיטלי, הקמת מועדוני לקוחות. ניהול שיתופי פעולה, מסעות לקוח וניהול מוצר.
איתן זינגר מנכ״ל סיבוס פלאקסי, ציין כי: ״אנו מברכים את מיטל על הצטרפותה לקבוצה שלנו, בתקופת צמיחה מואצת של סיבוס, ובדיוק עם כניסתנו לעולמות פיננסים מתקדמים ומולטי הטבות לעובדים. מיטל מביאה עימה ניסיון עשיר ומגוון ואני משוכנע כי תתרום רבות מניסיונה לפריצת הדרך שמובילה סיבוס בעולם ההטבות לעובדים״.
מיטל שחם, התייחסה למינוי ואמרה: ״סיבוס נמצאת בעיצומה של תנופת חדשנות פורצת דרך בעולם ההטבות והרווחה לעובדים. אני גאה ונרגשת להצטרף לקבוצת האנשים המצוינת הזו, ולהוביל יחד עידן חדש בישראל עבור מעסיקים ועובדי חברות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה