השוק

סיבוס חוגגת עלייה של 30% בשת"פים: "עובדים על יוזמות נוספות"

סיבוס פלאקסי, החברה המובילה בישראל בתחום הטבות לעובדים חוגגת וממשיכה לצמוח. החברה מפרסמת כעת על עלייה של 30% בכמות האירועים שהפיקה ומכריזה על שורה של שת"פים חדשים
מערכת ice | 
סיבוס (צילום דרור עינב)
מחלקת האירועים הפועלת עם חברות ותאגידים, ממשיכה לצמוח: מדווחת על גידול של כ-30% בכמות האירועים ומשיקה שיתופי פעולה  בתחום הקולינריה, מתחמי תוכן ובילוי, משקים ומארזים מיוחדים.
חברת סיבוס פלאקסי, החברה המובילה בישראל בענף ההטבות לעובדים, ממשיכה בתנופת הצמיחה שלה. מחלקת האירועים המקצועית של סיבוס פלאקסי, הפועלת מול חברות, בייזום, תכנון וביצוע חוויות קולינריות עבור עובדי חברות, כדוגמת: מארזים, ערבי שף מיוחדים, ערבי צוות, האפי האוור, ארוחות בוקר וכנסים, ממשיכה לגדול משמעותית בהיקפי האירועים ומרחיבה בימים אלו את היצע השותפים שלה, המאפשרים לה להציע מגוון ענק של אפשרויות לחברות, תאגידים ומעסיקים.
דותן מצר, סמנכ"ל שיתופי פעולה מסחריים בחברת סיבוס פלאקסי, ציין: "מחלקת האירועים שלנו נולדה מתוך צורך אמיתי של חברות לייצר לעובדיהם מעטפת קולינרית איכותית עבור אירועים חוויתים וגיבושי עובדים".
מצר, המשיך בדבריו ואמר: "למחלקה ניסיון רב בהובלה של אלפי אירועים ובימים אלו אנו מוציאים לדרך שיתופי פעולה מגוונים שיאפשרו לנו להמשיך, להגדיל ולגוון, את סך האפשרויות והשירותים עבור לקוחותינו. אנו עובדים כעת על יוזמות ושיתופי פעולה נוספים, עליהם נעדכן בקרוב״.

דורון מצר, צילום: סיבוס פלאקסי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה