רכילות עסקית

סיבוס במהפכה ללקוחות בישראל: שתי רשתות הענק מצטרפות

לקוחות סיבוס פלאקסי יוכלו מעתה לנצל את תקציב הסיבוס שלהם בסליקה או באמצעות תשלום בטלפון הנייד בסניף SPAR בכפר סבא, בעשרות סניפי שוק העיר ברחבי הארץ וכן בתמורה לסיור קולינרי באחד השווקים התוססים בישראל

מערכת ice | 
סיבוס (צילום דרור עינב)
חברת סיבוס פלאקסי, ממשיכה להעמיק את שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלה והיום (שני) פרסמה על הצטרפותן של רשתות הסופרמרקטים שוק העיר ו-SPAR, למגוון עצום של מסעדות ורשתות מובילות עימן מקיימת סיבוס שיתוף פעולה, ביניהן: שופרסל, רשת הפארם Be, טיב טעם, ויקטורי, סופר יודה, am:pm, דרך היין, רשת מקדונלד'ס ורשתות נוספות. 
סניף SPAR ישראל בכפ״ס משתרע על שטח של 2,500 מ״ר וכולל בית קפה, משתלה, חדר בירות מיוחד, מחלקות טריות מיוחדות כולל קצביה, מעדנייה, דגים, אגף טבע ואורגני ומסלול באולינג באורך מלא המאפשר ללקוחות הסניף ליהנות מהנחות בביקור הבא שלהם.
שוק העיר היא רשת סופרמרקטים המונה 16 סניפים ברחבי הארץ, בין היתר בבני ברק, ירושלים, חולון, קריית גת, אשדוד ואשקלון וכן אתר הזמנות אונליין. 
שיתף פעולה מרענן נוסף, עליו מדווחת סיבוס  הוא מיזם ׳יאללה בסטה׳, המציע טיולי שווקים מגוונים שוק מחנה יהודה, שוק הפשפשים, שוק הכרמל, לווינסקי, תקווה, ואדי ניסנס, רמלה, עכו ועוד.  
דותן מצר, סמנכ"ל שיתופי פעולה מסחריים בחברת סיבוס פלאקסי, ציין: "אנחנו שמחים להוציא לדרך את שיתוף הפעולה עם שתי רשתות מיוחדות- רשת ׳שוק העיר׳ הצומחת ומותג הקמעונאות ההולנדי SPAR שהגיע לישראל בתחילת השנה ומביא איתו בשורה צרכנית ייחודית. יחד איתם צירפנו גם את מיזם ׳יאללה בסטה׳ שחושף את הסיפורים מאחורי המאכלים המפורסמים ביותר בשווקים המוכרים לכולנו״. 
עוד מציין מצר: "שיתופי פעולה אלו מצטרפים לשורה ארוכה של שותפים ומגדילות את מגוון האפשרויות וסל השירותים המוצעים ללקוחותינו. סיבוס שמה לנגד עיניה לאפשר לעובדים בישראל לאכול ולצרוך מכל מקום, בכל פתרון קמעונאי בתחום המזון, ובכל שעה, ולכן מרחיבה ותמשיך להרחיב את מדיניות השוק הפתוח לעובדים. זהו צעד נוסף לביסוס הובלתה של סיבוס כאמצעי התשלום המועדף בקרב העובדים בישראל. אנו ממשיכים לפעול להרחבת סל השירותים ושיתופי פעולה נוספים ומגוונים עבור לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה