מינויים

אייל שני עושה שינוי כיוון בקריירה: זו החברה בה ישקיע

השף מצטרף לחברת Aleph Farms, כשותף קולינרי וכמשקיע. כחלק משיתוף הפעולה, אלף פארמס תשיק את Aleph Cuts בישראל כחלק מחוויות קולינריות בלעדיות בהשראת איל שני
מערכת ice | 
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
חברת החקלאות התאית, Aleph Farms, המגדלת את סטייק הבקר המתורבת הראשון בעולם, הודיעה היום שהשף איל שני מצטרף לחברה כשותף קולינרי וכמשקיע. כחלק משיתוף הפעולה, אלף פארמס תשיק את Aleph Cuts בישראל כחלק מחוויות קולינריות בלעדיות בהשראת איל שני. 
ידידיה טוביה, מנכ"ל ומייסד-שותף של Aleph Farms: "אנחנו נרגשים להכריז על הצטרפותו של איל שני לצוות שלנו. המסירות העמוקה שלו ליצירת מזון איכותי, נגיש ואינקלוסיבי שמדבר אל אנשים מכל שכבות האוכלוסייה מתאימה באופן מושלם למשימה שלנו. המחויבות של איל לשימוש בחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר מחזקת את הקטגוריה החדשה של מוצרים מן החי שאנחנו בונים, ומבטיחה שהיא תהיה לא רק ברת קיימא אלא גם באיכות יוצאת דופן. הרוח החדשנית של איל והפוקוס שלו על חיבור של אנשים דרך אוכל הופכים אותו לשותף יקר ערך בהשקה של המוצרים שלנו ברחבי העולם".

שף איל שני מסר: "בקשתם של אלף פארמס להצטרף אליהם ולעזור להם להפיץ את בשורתם בעולם, הייתה היום שבו קיבלתי את המתנה הגדולה בחיי. נולדתי למשפחה טבעונית, עד גיל חמש האכילו אותי רק בצמחים ושורשים חיים. חלפו כמעט 60 שנה והיום יש לי מעל ל50 מסעדות על פני כל היבשות שעל כדור הארץ, אני מוכר בהן גם בשר. ואני שואל את עצמי, מה ביכולתי להוריש לעולם, את העבר?".
עוד הסביר: "אלף פארמס נתנו לי את ההזדמנות להוריש לו את העתיד, עתיד שבו ימנע סבל יומיומי ממיליארדי חיות, עתיד שבו נהיה גוף אחד עם העולם מבלי לפגוע בו, עתיד שבו נאכל בשר שהוא נפלא מהבשר שאנו מכירים היום וזאת מבלי שהרגנו חיה אחת, עתיד שבו האושר שלנו לא תלוי בסבל של החיות ששותפות איתנו בעולם. זה נשמע לי כמו חלום שאני מפחד להקיץ ממנו, וזה אכן חלום אבל כזה שנבנה כולו ממציאות ומשאר הרוח של המדע ודימיון האדם. והוא ישנה את העולם, יהפוך אותו למקום מוסרי יותר, טעים יותר ובעל קיימות אמיתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה