שיווק ופרסום

אייל שני לובש שמלת כלה בסרטון שמסעיר את הרשת | צפו:

בפרסומת חדשה למסעדת מלכה נראה השף כשהוא לבוש בשמלת כלה וחליפת חתן. הסרטון מקדם את האפשרות לקיים אירועים פרטיים במקום. האם שופט הריאליטי מתכנן לפתוח בקריירה נוספת בתור שחקן? צפו בסרטון המשעשע שקיבל מאות תגובות
מערכת ice | 
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
השף המפורסם אייל שני בחר בדרך מיוחדת לפרסם את השירות החדש של המסעדה שלו. מסעדת מלכה הכשרה בתל-אביב מציעה את המקום ואת שירותי המסעדה לטובת אירועים פרטיים וכדי לפרסם את האפשרות צילם השף פרסומת בה הוא מככב בכל התפקידים. בסרטון שפורסם בעמוד האינסטגרם שלו הוא נראה בשמלת כלה וחליפת חתן כשהוא מגיע לאירוע "החשוב בחיים שלו". 
 

"תגיד לי, איך המקום הזה הופך לאירוע של החיים שלי?" שואל אייל שני החתן את אייל שני מנהל האירועים. מנהל האירועים ממהר להסביר שהמסעדה מציעה בר מותאם אישית לכל אירוע על-פי סיפור החיים של המשתתפים. הסרטון מציג את האוכל ותהליך ההכנה שלו, אבל אם אתם עדיין לא משוכנעים מיד לאחר מכן ניתן לצפות בהדגמה חייה של יכולת המקום לארח אירוע מיוחד במינו.
כדי להדגים את האפשרות לקיים חתונה במקום נראה אייל שני צועד עם שמלת כלה אל עבר חופה מאולתרת במסעדה כאשר הוא מתחתן עם לא אחר מאשר עצמו. אייל שני בחליפת החתן מקדש את הכלה ומוסר לה טבעת בצורת עגבנייה, הירק שהפך להיות מזוהה לחלוטין עם השף הסלב. "הרי את מקודשת לי בעגבנייה זו, כדת אייל וישראל" מבטיח אייל שני, רגע לפני שהכוס נשברת והוא מציג את השמלה את הטבעת בריקוד חגיגי. מה נותר לעשות מלבד לאחל לזוג המאושר מזל טוב?

צילום מסך איסנטגרם
במאות התגובות שהתקבלו אצל אייל שני אינסטגרם, החמיאו הצופים למנהלת סושיאל על הרעיון הנועז, כמו גם לשופט מאסטר שף עצמו "שזרם עם הרעיון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה