ויראלי

בנו של ראש הממשלה מתכנן "חתונה היסטרית": כל הפרטים נחשפים

אבנר, בן 29, ועמית ירדני, בת 26, מנהלים מערכת יחסים דיסקרטית מזה כשנתיים, רחוק מעיני התקשורת וההמולה הציבורית וכעת הם מתכננים להנשא בגן אירועים מפואר. איפה? כל הפרטים בפנים
מערכת ice |  6
אבנר נתניהו (צילום מסך פייסבוק)
בעיצומה של תקופה מאתגרת בישראל, סיפור אהבה מרגש נרקם בין כותלי בית ראש הממשלה. אבנר נתניהו, בנו הצעיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובת זוגו עמית ירדני, מתכוננים לצעד משמעותי בחייהם - נישואין. מקורות מהימנים חשפו בפני TMI כי הזוג החל בחיפוש אחר מקום מושלם לערוך את טקס הנישואין, כאשר אחת האפשרויות שנבחנות היא אולם יוקרתי באזור ראשון לציון-נס ציונה.
אבנר, בן 29, ועמית, בת 26, מנהלים מערכת יחסים דיסקרטית מזה כשנתיים, רחוק מעיני התקשורת וההמולה הציבורית. בחירתם להינשא בתקופה זו, כאשר המדינה עדיין מתמודדת עם השלכות המלחמה, עשויה כמו כל דבר, להתקל בביקורת.

עמית ירדני אינה זרה לאור הזרקורים. מלבד היותה חוקרת סייבר מוכשרת בחברת הייטק מובילה, היא גם השתתפה בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "נינג'ה ישראל", שם הפגינה כישורים אתלטיים מרשימים. שילוב זה של אינטליגנציה וכוח פיזי.
מעניין לציין כי החדשות על תכנוני החתונה של אבנר ועמית מגיעות בסמיכות זמנים מפתיעה להודעה על לידת בנה הבכור של נוי בר, בת זוגו לשעבר של אבנר. נוי, שכיום נשואה לאורי איזק, הכתב הצבאי של "חדשות 12", הביאה לעולם את בנה הראשון ממש בתחילת השבוע. צירוף מקרים זה מדגיש את מעגל החיים המתמשך, גם בזמנים מאתגרים.
בעוד שפרטי החתונה עדיין לא נחשפו במלואם, ההתרגשות סביב האירוע כבר מורגשת. נותר לראות כיצד יצליח הזוג הצעיר לאזן בין הרצון לחגיגה אינטימית לבין מעמדם הציבורי, ואיך תשתלב שמחתם האישית בתוך המציאות המורכבת של ישראל כיום.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נבחר בו שוב
    ראובן ירון 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביבי יינצח גם בבחירות הבאות,שייתקע לשמאל כמו עצם בגרון
    סגור
  • 5.
    שיתחתנו בחו"ל (ל"ת)
    רויטל 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עמית ירדני
    מהסמס 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שלא מכירים אותה באמת יודעת להסתיר דברים בשקט על עצמה הבן זוגה אפילו שיצא איתה יותר משנתיים לא יכיר אותה באמת בקיצור נפל לעביר הלאה
    סגור
  • 3.
    לבי לבי לצוות האולם (ל"ת)
    והמעטפות להורים 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אורח
    אורח 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיהיה במזל טוב????
    סגור
  • 1.
    מזל טוב
    אידי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מסכנה איזה חותנת מחכה לה
    סגור