תרבות ופנאי

אייל שני בהצעה פומבית מפתיעה: "רוצה להסיר חזיות מתרנגולות?"

השף המפורסם ככל הנראה בדרך לפתוח מסעדה חדשה בתל אביב, עליה הוא הכריז בחשבון האינסטגרם שלו, עם הצעת עבודה בניסוח המפולפל האופייני רק לו: "אם את רוצה להסיר חזיות מתרנגולות ולגלות את סימני השיזוף, בואי לעבוד איתנו בתנורים"
מערכת ice | 
אייל שני (צילום מסך מאקו)
מאסטר שף, גרסת התרנגולים: השף אייל שני פרסם פוסט מפתיע בחשבון האינסטגרם שלו, בו הכריז ברמיזה כי הוא עומד לפתוח מסעדה חדשה בתל אביב.
בפוסט הכולל תמונה של עוף ממולא שעבר צליה בתנור, כותב אייל שני: "אם את רוצה להסיר חזיות מתרנגולות ולגלות את סימני השיזוף, בואי לעבוד איתנו בתנורים. גילה, החדשה שלי, המקום היחיד בתל אביב ובעולם כולו שאהבת הלילה לא תגמר לעולם". שני הוסיף מספר טלפון של העוזר שלו, וציין: "הפוסט מנוסח בלשון נקבה אך פונה לכלל המינים".
 
עדיין לא ברור היכן תיפתח מסעדת "גילה", אך התפריט שלה יכלול ככל הנראה עוף ממולא. 
באפריל האחרון, אחרי שהחליט להפוך את הסניף שלו ברמת החייל של 'המזנון' לכשר, לראשונה אי פעם, אייל שני פרסם זאת ברשתות החברתיות באופן לא שגרתי ובדרך שאף אחד לא ציפה לה, כשהוא חובש כיפה לבנה לראשו ומאחוריו תעודת הכשרות החדשה.

בחודש מרץ פורסם כי השף האהוב נאלץ לסגל לעצמו אורח חיים שונה בשנים האחרונות, בשל סוכר גבוה בדם שהתגלה אצלו בזמן ביקור שגרתי אצל הרופא. על פי מאקו, כשהתבררו לו הסכנות הוא נגמל מסוכר, לחם ופסטות ותוך שנה הוריד 22 ק"ג מהמשקל והמשיך עד שהגיע לגזרתו הדקיקה העכשווית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה