מינויים

מנכ"לית אסטרהזניקה ישראל לשעבר בג'וב חדש: "אסטרטגיה ארגונית"

חברת Take Care הודיעה על מינויה של הילה ניסני למנכ"לית. באמתחתה יותר מ-20 שנות ניסיון מקומי וגלובלי בתחום הפארמה. טייק קר מעניקה שירותים לעובדים דרך מעסיקיהם, למטופלים בתוכניות ליווי במימון חברות התרופות. מייסדת החברה שירלי זילבר בירכה: "תקדם את החברה בשוק"
מערכת ice | 
הילה ניסני (צילום יחצ)
חברת  Take Care (טייק קר), שאחת המשקיעות בה היא עמותת מטב, הודיעה על מינויה של הילה ניסני למנכ"לית. במסגרת תפקידה תוביל את החברה שעוסקת בעולמות הבריאות והרפואה, מיצוי זכויות, מידענות רפואית וליווי של מטופלים ובני משפחותיהם, שנקלעו לאירוע בריאותי או מחלה.
הילה הינה מנהלת בכירה בתחום הבריאות עם מעל 20 שנות ניסיון מקומי וגלובלי בתחום הפארמה היא שימשה מנכ"לית מספר חברות, ביניהן כמנכ"לית חברת התרופות אסטרהזניקה ישראל, חברת מנור מדיקל  ועוד.
שירלי זילבר, מייסדת חברת Take Care, מברכת על המינוי ואומרת: "אני שמחה על הצטרפותה של הילה לחברה ובטוחה כי הניסיון הרב שלה בניהול, קידום אסטרטגיה ארגונית, וקידום תהליכים הן בשווקים מקומיים והן בארגונים גלובליים יתרום לנו ויקדם את החברה בשוק הישראלי, בקרב חולים ומשפחותיהם שמתמודדים עם תקופה קשה ומאתגרת וזקוקים לתמיכה רגשית וליווי מקצועי".
טייק קר מעניקה שירותים לעובדים דרך מעסיקיהם, למטופלים בתוכניות ליווי במימון חברות התרופות, למבוטחי חברת הביטוח מגדל בתוכנית Migdal Care ולאחרונה גם לחלק מהקיבוצים שנפגעו ב-7 באוקטובר. 
יו"ר דירקטוריון החברה, דורון ספיר: "מברך על המינוי ומאחל להילה בהצלחה בשמו ובשם הדירקטוריון. מדגיש כי המינוי הינו חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה