מינויים

מנכ"ל נייס המשיך הלאה: מצטרף לדירקטוריון של ענקית הטק

בחודש מאי האחרון, מנכ"ל נייס בעשר השנים האחרונות ברק עילם, הודיע על עבודתו בחברה לאחר 25 שנה. עילם, כבר חשף את הצעד הבא שלו בשוק כשהוא עומד להצטרף לדירקטוריון של סימילרווב הישראלית | כל הפרטים
מערכת ice | 
ברק עילם (צילום CRC Media)
בחודש מאי האחרון ברק עילם, מי שכיהן בעשר השנים בתפקיד מנכ"ל נייס הודיע על סיום תפקידו בחברה. למי שחשב שלעילם יהיה קשה להמשיך הלאה לאחר 25 שנות עבודה בחברה, טועה משום שכעת מתברר שהוא כבר מצא את המשרה הבאה שלו בשוק.
עילם, עומד להצטרף כדירקטור לחברת סימילרווב הישראלית, אשר נסחרת בבורסה מפתחת כלים לניתור מידע ולביצוע מחקר על אתרי אינטרנט. הוא צפוי לסיים את תפקידו בנייס באופן רשמי במהלך מרץ 2025, אך הוא ימשיך לקבל מנייס שכר עד למרץ 2026.
כאמור עילם, עבר בחברה 25 שנה ובחודש אוגוסט עם פרסום תוצאותיה לרבעון השני של השנה, היא גם חשפה שסקוט ראסל יחליף אותו בתפקיד החל מתחילת השנה הבאה. מלבדו, נודע שגם ליסה קמפבל מצטרפת לדירקטוריון סימילרווב. בתפקידה האחרון, קמפבל שימשה כסמנכ"לית שיווק ב-OneTrust, ובעבר גם איישה תפקיד זהה ב-Autodesk.
בדוחות הכספיים האחרונים שסימילרווב פרסמה היא הציגה צמיחה של 13% בהכנסות שהסתכמו ב-60 מיליון דולר. כמו כן, שכר הדירקטורים השנתי בחברה עומד על 35 אלף דולר ואליו מצטרפים גם עוד עשרת אלפים דולר תגמול עבור כל ישיבת דירקטוריון או ישיבה של ועדת הביקורת, ועדת התגמול וועדת המינויים. בנוסף, בגלל שלא היו לפני כן עובדי החברה השניים קיבלו מניות חסומות או אופציות בשווי מוערך של 300 אלף דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה