השוק

סימילרווב ברכישת ענק: תשלוט בשוק שצפוי לצמוח ל-15 מיליארד דולר?

רכישת ענק נוספת בהייטק הישראלי. חברת סימילרווב הודיעה היום כי רכשה את חברת 42matters, במטרה להתחזק בשוק האנליטיקה של ביצועי אפליקציות, שוק שצפוי לצמוח ל 15.7 מיליארד דולר עד שנת 2028
מערכת ice | 
אור עופר סימילרווב (צילום רותם כנעני)
חברת סימילרווב בע"מ, המובילה בתחום המודיעין הדיגיטלי, הכריזה היום (שני) על רכישת 42matters, שהינה ספקית מובילה של מודיעין אפליקציות מציריך, שוויץ. בחברה אומרים כי הרכישה מהווה צעד משמעותי שמרחיבה את יכולות הדאטא של סימילרווב בתחום הצומח של אנליטיקה של ביצועי אפליקציות, שוק שצפוי לצמוח ל 15.7 מיליארד דולר עד שנת 2028, שמשקף צמיחה שנתית ממוצעת (CAGR) של 20.2%.
על העסקה אמרו בחברה כי שילוב הפתרונות המתקדמים של 42matters בתחום נתוני חנויות האפליקציות, נתוני השימוש וטכנולוגיות הSDK לטלפונים ניידים ירחיב משמעותית את פתרונות מודיעין האפליקציות של סימילרווב. ההיצע המורחב של מידע ופתרונות,  בעקבות הרכישה, ישפר את התובנות של ספקי אפליקציות לגבי ביצועי האפליקציות שלהם ביחס המתחרים. הרכישה צפויה להרחיב את השוק הפוטנציאלי הכולל (TAM) של סימילרווב על ידי הרחבת הכיסוי של כל העולם הדיגיטלי ומתן שירות הוליסטי לחברות שעיקר פעילותן באפליקציות.
הרכישה מספקת גישה מיידית למאגר נתונים מורחב בקטלוג השירותים מבוסס נתונים (DaaS - Data as a Service) של סימילרווב, יוצרת הזדמנויות חדשות למכירות נוספות (upsell) ומשפרת את מעמדה של סימילרווב כמובילה בשוק המודיעין לאפליקציות. הכיסוי המודיעיני של 42matters כולל 12 חנויות אפליקציות, מעל 2.1 מיליון מפרסמים, יותר מ-2,600 SDKs, ויותר מ-20 מיליון אפליקציות.
בנוסף, המומחיות והידע של צוות 42matters יהיו בעלי ערך רב לסימילרווב במסגרת מאמציה לחדש ולהרחיב את היצע הפתרונות שלה. שילוב נתוני SDK ניידים, במיוחד, תאפשר לסימילרוב להציע תובנות מעמיקות יותר על פיתוח אפליקציות ודפוסי שימוש. לדוגמה, בעלי אפליקציות יוכלו לקבל נראות למערכות הטכנולוגיה בשימוש של מתחרים, כולל שימוש בכלי SDK לשילוב אפליקציות עם ערוצי פרסום מסוימים.
מנכ"ל סימילרווב, אור עופר, התייחס לבשורה האדירה ואמר: "שילוב הדאטא והידע הייחודיים של 42matters, יחזקו את היצע פתרונות המודיעין לאפליקציות שלנו וגם מניח את היסודות לצמיחה וחדשנות נוספים בשוק המודיעין הדיגיטלי. ההיצע המקיף של פתרונות מבוססי דאטא שלנו מעניק לעסקים את היכולת לקבל החלטות חכמות מבוססות דאטא ולשמור על ההובלה בשוק האפליקציות התחרותי – ובכל שאר הערוצים הדיגיטליים."

מנכ"ל 42matters, אנדראה ג'ירדלו התייחס גם הוא ואמר: "אנחנו נרגשים להצטרף לסימילרווב, חברה ששותפה לחזון שלנו לעתיד מודיעין האפליקציות. ביחד נמשיך לחדש ולספק תובנות ייחודיות ללקוחותינו. השותפות הזאת תמנף את מאגרי הנתונים הייחודיים שלנו ואת פלטפורמת המודיעין הדיגיטלי המקיפה של סימילרווב, ותשפר את יכולתנו לשרת מותגים מובילים כמו Comcast, Criteo, Ogury ועוד רבים אחרים. כחלק מסימילרווב, נמשיך לשרת את לקוחותינו הנוכחיים, ונעזור להם לשלב נתוני אפליקציות עם נתוני רשת כדי לספק תמונה שלמה יותר של העולם הדיגיטלי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה