מינויים

אחרי 10 שנים: מנכ"ל נייס עוזב וזה האיש שיחליף אותו

נייס מודיעה על מינוי מנכ"ל חדש לחברה: סקוט ראסל יחליף את ברק עילם כמנכ"ל נייס החל מה-1 בינואר 2025
מערכת ice | 
נייס (צילום ויקיפדיה, pixabay)
חברת נייס הודיעה היום כי דירקטוריון החברה החליט למנות את סקוט ראסל כמנכ"ל החדש של החברה, החל מה-1 בינואר 2025. סקוט יחליף את ברק עילם שיפרוש מתפקידו בסוף 2024, שכפי שדווח בעבר, לאחר כ- 25 שנים בנייס, מתוכן למעלה מעשור כמנכ"ל החברה.
 
סקוט מביא עימו ניסיון עצום של למעלה מ-25 שנים בחברות טכנולוגיה גדולות. ב-14 השנים האחרונות כיהן סקוט בתפקידים בכירים בחברת SAP, בהם חבר בדירקטוריון החברה ומנהל הההכנסות הראשי, אחראי על מכירות גלובליות, שימור לקוחות, ניהול שותפים ועוד. בנוסף הוא כיהן כיו"ר SAP צפון אמריקה וכיו"ר של מספר יחידות עסקיות בחברה ובעבר היה חבר במועצת המנהלים של חברת Qualtrics. כחבר דירקטוריון SAP, הוא קידם מיזוגים ורכישות, תכנון אסטרטגי וממשל תאגידי.
בתפקידו האחרון, היה סקוט אחראי להכנסות בהיקף של 31 מיליארד דולר, שהובילו את הטרנספורמציה של החברה להכנסות בענן. לפני SAP, עבד סקוט ב-IBM וב-PWC. לסקוט תואר ראשון במדעי המחשב והמידע מאוניברסיטת Federation, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת Deakin בקמפוס Geelong, באוסטרליה. סקוט ישב במשרדי נייס בהובוקן, ניו ג'רזי.
"אנו נרגשים להודיע על מינויו של סקוט כמנכ"ל החדש של נייס", אמר דיוויד קוסטמן, יו"ר דירקטוריון נייס. "הניסיון הנרחב שלו בתחום התוכנה לארגונים גדולים והמנהיגות הגלובלית יוצאת הדופן שלו שלו יובילו את הפרק הבא בצמיחת נייס. אני סמוך ובטוח שעם הרקע, האישיות, האנרגיה והדרייב שלו, סקוט יוביל את נייס לגבהים חדשים כאשר בד בבד נמשיך ביישום התכנית האסטרטגית של החברה עם דגש על פלטפורמות הענן, דיגיטל ו-AI. אני רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להביע שוב את תודתנו לברק על שנים של מהפכה בנייס תחת הנהגתו, אשר מיצבו את החברה כמובילה בכל השווקים בהם היא פועלת. אני רוצה להודות לברק על המשך כהונתו כמנכ"ל עד סוף השנה להבטחת תקופת מעבר חלקה ומסודרת יחד עם סקוט לקראת שנת 2025".
סקוט ראסל מסר: "אני שמח על ההזדמנות להוביל את נייס כמנכ"ל החברה בתקופה כה מעניינת ומלאה בפוטנציאל. יש לנו הזדמנות מדהימה לפנינו כאשר נייס ממשיכה להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית ותחום ה-AI עם פלטפורמה ייחודית בתעשיה שתוביל לצמיחה בשנים הקרובות. אני מתרשם מאוד מהתרבות הארגונית של החברה, מפורטפוליו המוצרים החדשני ומהנוכחות הגלובלית ומובילת השוק שלה. אני מצפה לעבוד עם הצוות המוכשר בנייס כדי להמשיך לבנות את מורשת ההצלחה שנבנתה בנייס בעשור האחרון ולהצעיד את החברה לשלב הבא בצמיחתה".
"זו הייתה זכות גדולה עבורי להוביל את נייס במהלך 10 השנים האחרונות." אמר ברק עילם מנכ"ל נייס "יחד עם 8,500 ה-NICErs המסורים והמוכשרים שלנו, הגדלנו את פעילות החברה בצורה משמעותית, וביססנו אותה כמובילה בכל השווקים בהם אנו פועלים. בעשור האחרון, צוות ההנהלה האיכותי שלנו הניע האצה בצמיחה, השיג רווחיות יוצאת דופן, ובנה זרם הכנסות חזק שהביא ליצירת ערך אדירה. עם בסיס כה איתן, נייס ממוצבת היטב לקראת המינוי, ואני בטוח שהיא תמשיך לשגשג תחת הנהגתו של סקוט. אני אמשיך להוביל את נייס עד סוף 2024 ואתמוך במעבר במהלך תחילת 2025".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה