מינויים

נאייקס במינוי מסקרן: "נרגשת להרחיב את פועלי בחברה"

נאייקס מינתה את קרן שריר לתפקיד משנה למנכ"ל החברה. לצד התפקיד החדש, שריר תמשיך לכהן כסמנכ"לית השיווק של חברת נאייקס.  יאיר נחמד, מנכ"ל ויו"ר חברת נאייקס: "אנו בטוחים שבתפקידה החדש היא תמשיך להוביל את החברה ליעדים האסטרטגיים השאפתניים שלנו"

מערכת ice |  1
קרן שריר (צילום ניר סלקמן)
חברת נאייקס, הידועה כפלטפורמת מסחר, תשלומים ונאמנות לקוחות גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, מכריזה היום (רביעי) על מינויה של קרן שריר לתפקיד משנה למנכ"ל החברה.
שריר תכהן בתפקיד החדש לצד תפקידה הנוכחי – סמנכ"לית השיווק של חברת נאייקס. על פי הנהלת החברה, המינוי ייכנס לתוקפו באופן מיידי. קרן שריר משמשת כסמנכ"לית השיווק של חברת נאייקס משנת 2014.
על אף התפקיד החדש, שריר תמשיך לנהל את אסטרטגיית השיווק והמותג של חברת נאייקס, המוכרת כפלטפורמת מסחר ותשלומים. במסגרת תפקידה החדש, שריר תסייע למנכ"ל בסנכרון מחלקות החברה ובגיבוש מדיניות ונהלי עבודה התואמים לחזון ולערכי הליבה של נאייקס תוך מיקסום מנועי הצמיחה להשגת יעדי החברה. 
יאיר נחמד, מנכ"ל ויו"ר חברת נאייקס, התייחס למינוי החדש ואמר: "מזה עשור קרן היא חלק מהותי לצמיחתה של החברה. קרן מביאה איתה ניסיון עשיר והבנה עמוקה של ניהול,  אסטרטגיה, חדשנות שיווק ותפעול. אנו בטוחים שבתפקידה החדש היא תמשיך להוביל את החברה ליעדים האסטרטגיים השאפתניים שלנו. בשם כל צוות נאייקס ובשמי, אני רוצה לברך את קרן על הקידום".
"נאייקס היא חברה מובילה בתחומה בעולם, הנמצאת בחזית החדשנות של שוק התשלומים ונאמנות הלקוחות" ציינה קרן שריר, משנה למנכ"ל חברת נאייקס. עוד הוסיפה שריר: "אני גאה להיות חלק מצוות כה מוכשר ונרגשת להרחיב את פועלי בחברה. יחד עם העובדים המסורים שלנו וצוות הנהלת נאייקס נמשיך לפתח פתרונות מהפכניים שיעזרו ללקוחותינו ברחבי העולם לצמוח ולמשקיעים שלנו לגדול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה רקובה בליבת התהליכים (ל"ת)
    רמי 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור