מינויים

דל טכנולוגיות במינוי בכיר: זה סמנכ"ל המכירות למגזר הציבורי בישראל

החברה מודיעה על מינויו של ניסים עוזר לתפקיד סמנכ"ל מכירות למגזר הציבורי בישראל. ב-14 שנים האחרונות שימש במגוון תפקידים ב-Dell EMC ובתפקידו האחרון ניהל במשך 5 שנים את המגזר הבטחוני. "מודה על האמון"
מערכת ice |  1
ניסים עוזר (צילום חברת Dell)
חברת Dell Technologies (דל טכנולוגיות) מודיעה הבוקר (שני) על מינויו של ניסים עוזר (50) לתפקיד סמנכ"ל מכירות למגזר הציבורי בישראל. במסגרת תפקידו החדש, עוזר יהיה אחראי על פיתוח ויישום אסטרטגיות למגזר הציבורי, והרחבת הפעילות ונתח השוק של חברת Dell במגזר זה.

בהודעת החברה צוין כי ניסים הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים, והוא שימש במגוון תפקידים ב-Dell EMC במשך 14 השנים האחרונות. בתפקידו האחרון ניהל עוזר את המגזר הביטחוני ב-Dell EMC במשך 5 שנים. קודם לכן, שימש כאמור במגוון תפקידים נוספים בחברה. 
ניסים עוזר מסר לאחר ההודעה על מינויו: "אני מבקש להודות על האמון. הניסיון שצברתי במהלך השנים בארגון, העניק לי הבנה מעמיקה של הצרכים והדרישות המורכבות של המגזר הציבורי, ואני בטוח שיחד עם צוות המכירות נחזק ונגדיל את השותפות עם המגזר הציבורי".
דל היא חברה אמריקנית רב-לאומית, אחת מיצרניות המחשבים ומוצרי האלקטרוניקה הגדולות בעולם. החברה מפתחת, מייצרת, מספקת תמיכה ועוסקת בשיווק מגוון של מחשבים אישיים, שרתים, אמצעים לאחסון נתונים, לוחות אם ועוד. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניסים בהצלחה !! (ל"ת)
    ש.נ 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור