מינויים

התא"ל במיל' המוערכת - מונתה לתפקיד מנכ"לית ארגון הג'וינט

ד"ר הדס מינקה-ברנד תעמוד בראש הזרוע הישראלית של הארגון ההומניטרי הגדול ביותר בעולם. באמתחתה למעלה מ-25 שנה במגוון מקצועות מדעי ההתנהגות. היא בעלת תואר שלישי בסוציולוגיה ארגונית מהאוניברסיטה העברית, ומאז ה-7 באוקטובר מכהנת כפסיכולוגית הראשית של המאמץ הצבאי להשבת החטופים
מערכת ice | 
ד''ר הדס מינקה-ברנד (צילום אור פרבוזניק)
הג'וינט – הארגון היהודי ההומניטרי הגדול ביותר בעולם, הודיע הבוקר (ראשון) על מינויה של תא"ל (מיל') ד"ר הדס מינקה-ברנד, לתפקיד המנכ"לית החדשה של ג'וינט-ישראל.
במסגרת שירותה בצה"ל הגיעה לדרגת תת אלוף, והיא בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנה במגוון מקצועות מדעי ההתנהגות. ד"ר מינקה-ברנד בעלת תואר שני בלימודי עבודה מטעם אוניברסיטת תל אביב, ותואר דוקטור בסוציולוגיה ארגונית מהאוניברסיטה העברית.
במהלך שירותה הצבאי, שימשה ראשת מערך מדעי ההתנהגות של צה"ל, יועצת אסטרטגית וארגונית לשלושה רמטכ"לים, הובילה את תחום החברה הישראלית בפורום מטכ"ל ולקחה חלק משמעותי בתהליכי התכנון האסטרטגיים של הצבא.
מאז ה-7 באוקטובר, במסגרת שירות מילואים, מכהנת מינקה-ברנד כפסיכולוגית הראשית של המאמץ הצבאי להשבת החטופים, האמון על הקשר עם משפחות החטופים.
מינקה-ברנד, תושבת ירושלים, נשואה ואם לשלושה. מביאה עמה לג'וינט-ישראל ניסיון עשיר בניהול מערכות גדולות ומורכבות, הכרות והבנה עמוקה של החברה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה