שיווק ופרסום

תקציב המדיה של אוניברסיטת תל אביב עובר: זה משרד הפרסום שזכה

סיטימדיה זכו בתקציב שירותי הפרסום ודיגיטל של אוניברסיטת תל אביב בדצמבר האחרון, ועתה אשכנזי זלצמן זכו במכרז בעיתונות הכתובה. סך התקציב הכולל מוערך במיליוני שקלים. החלק המשמעותי של התקציב יופנה לפרסומי השיווק. התחרות בין המוסדות האקדמאיים עולה שלב. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
אוניברסיטת תל אביב (צילום shutterstock)
בתקציב רכש המדיה של אוניברסיטת תל אביב, שהוערך בשנה שעברה בכ-2 מיליון שקל, זכו בדצמבר האחרון משרד הפרסום סיטימדיה. יחד איתם זכה לאחרונה גם משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בתקציב לשירותי הפרסום בעיתונות הכתובה. המשרדים זכו בתקציב לאחר שניצחו במכרזים בו התמודדו מספר משרדים ובמסגרתו בחנה האוניברסיטה מצגות קריאייטיב ומחירי מדיה שהוצעו על ידם.
בשנים האחרונות התחרות בין המוסדות האקדמים מחריפה. הדבר גורם לגידול בתקציבי הפרסום של המוסדות והם הופכים לאטרקטיביים יותר בעיניהם של משרדי הפרסום, למרות העבודה הרבה הכרוכה בהם. גם המוכנות של המוסדות האקדמיים לחתום על קראייטיב נועז יותר גדלה בהתאם ומאפשרת חופש פעולה גדול יותר למשרדי הפרסום.
כפי שנהגה האוניברסיטה בשנים האחרונות, חלק מן התקציב יופנה לפרסומי הפקולטות השונות בעיתונות ובאמצעי מדיה נוספים, חלקו הארי לפרסומי השיווק וההרשמות וחלקו הקטן לפרסומים הסטטוטורים של האוניברסיטה.

דניאל וינר מנכ"ל משרד הפרסום סיטימדיה. צילום: טל שחר
דניאל וינר מנכ"ל משרד הפרסום סיטימדיה מסר: "אנחנו שמחים וגאים להיות משרד הפרסום של אוניברסיטת תל אביב. מדובר במוסד האקדמי המוביל במדינה ובטוח ששיתוף הפעולה בין שני הגופים יביא את האוניברסיטה להמשך הצלחתה ומיצובה בראש נוף האקדמיה בישראל".
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, בבעלותם של טל אשכנזי וערן זלצמן, זכה כאמור בתקציב רכש המדיה של העיתונות  של אוניברסיטת תל אביב. בין לקוחותיהם בעבר ובהווה: עיריית ראשון לציון, מכון התקנים,  לשכת עורכי הדין, אלבר, חברת החשמל, מאוחדת, נמל חיפה, אוניברסיטת בר אילן ועוד.

טל אשכנזי. באדיבות המצלם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה