מינויים

"משימה כבדת משקל": יו"ר חדשה לשדולת הנשים בישראל

פרופ' דפנה הקר נבחרה ליו"ר שדולת הנשים בישראל. היא תחליף בתפקידה את אלה אלקלעי שמסיימת את תפקידה לאחר 8 שנים. הקר היא פרופסור מן המניין בפקולטה למשפטים ובתוכנית ללימודי נשים ומגדר באוניברסיטת תל אביב. היו"ר הנכנסת: "נפעל ללא לאות למען ישראל שוויונית והוגנת, לקידום ילדות ונשים מכל האוכלוסייה"

מערכת ice | 
דפנה הקר (צילום אלעד אקרמן)
אלה אלקלעי, יו"ר שדולת הנשים הנוכחית, מסיימת את תפקידה לאחר 8 שנים של עשייה למען קידום נשים בישראל, ובמקומה תכנס לתפקיד פרופ' דפנה הקר.
דפנה הקר מונתה ליו"ר החדשה של שדולת הנשים בישראל. דפנה הקר היא פרופסור מן המניין בפקולטה למשפטים ובתוכנית ללימודי נשים ומגדר באוניברסיטת תל אביב, ופעילה חברתית למען זכויות נשים. לצד פעילותה האקדמית, הקר מכהנת כחברה מומחית בוועדה למאבק באפליה נגד נשים של האו"ם. היא זוכת הפרס ע"ש ג'ול בלוש מטעם ארגון NCJW על תרומתה לחקר המגדר ופעילותה האקטיביסטית, ופרס "אות קטן" של "רוח נשית" לנשים הפועלות בהתנדבות למען צדק מגדרי.
הקר תחליף בתפקיד את אלה אלקלעי, שמכהנת כיו"ר IBI קרנות נאמנות. אלקלעי כיהנה כיו"ר שדולת הנשים ב-8 השנים האחרונות. שדולת הנשים בישראל פועלת לקידום נשים ושוויון מגדרי באמצעות חקיקה, יעוץ משפטי, שינוי מדיניות והעלאת המודעות לציבור. השנה מציינת השדולה 40 שנה להקמתה.
יו"ר שדולת הנשים הנכנסת, פרופ' דפנה הקר: "אני מתרגשת לקחת על עצמי את התפקיד החשוב. הובלת שדולת הנשים בימים קשים אלו היא משימה כבדת משקל, אבל גם ביטוי לאופטימיות באשר לימים טובים הרבה יותר. לכולנו מגיע לחיות במדינה שבה ילדות וילדים חיים בבטחה, ומעצבים את סיפור חייהן.ם במדינה משגשגת ונטולת סטריאוטיפים מגדריים. ביחד עם מהמנכ"לית טל הוכמן, צוות העובדות המקצועי וחברות הועד המסורות, נפעל ללא לאות למען ישראל שוויונית והוגנת, לקידום ילדות ונשים מכל קבוצות האוכלוסייה, ולשילוב גברים בעיצוב מדיניות פמיניסטית".
יו"ר שדולת הנשים היוצאת, אלה אלקלעי: "לאורך כל שנות פעילותה, השדולה, לצד ארגוני נשים נוספים וחברי וחברות כנסת שהבינו את חשיבות העניין, דאגה לחקיקה השומרת ומסייעת לקידום נשים. אתגר מרכזי העומד בפנינו בארבעים השנים הקרובות הוא לעדכן את החיברות. לוודא שיותר נשים וגברים מבינים את החסמים שעדיין מונעים מישראל להיות חברה שוויונית שבה כל אחד ואחת יכולים לחיות את חייהם באופן מיטבי להם ולחברה. לכבוד רב היה לי לכהן 8 שנים כיו"ר הארגון. למדתי רבות מהצוות ומחברות הועד ושמחתי מאוד על ההזדמנות לתרום ולסייע לקידום השוויון בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה