מינויים

חברת Concentrix במינוי מסקרן: זו מנהלת הפיתוח העסקי החדשה

Concentrix Corporation מודיעה כי טאה רולינגר וייס מונתה למנהלת הפיתוח העסקי של החברה בישראל. עינת בנימיני, מייסדת ומנהלת Concentrix ישראל: "אנו מאמינים שטאה תמלא תפקיד מפתח שיסייע ל-Concentrix לממש מגמה זו"

מערכת ice | 
טאה רולינגר וייס (צילום Moses Pini Siluk)
חברת Concentrix Corporation, מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה והשירותים, הכריזה על מינויה של טאה רולינגר וייס למנהלת הפיתוח העסקי של החברה בישראל. Concentrix נכנסה לאחרונה באופן רשמי לשוק הישראלי בעקבות השלמת הרכישה של חברת מיקור החוץ Webhelp שכבר פעילה בישראל.
לפני שהצטרפה לחברה, רולינגר שימשה כמנהלת מחלקת ארגון ושיטות ומחלקת תמלול ואנליזה בחברת 'תקשוב', הספקית הגדולה בישראל של שירותים בתחום מוקדי השירות והמכירות במודל של מיקור חוץ.
מלבד זאת, רולינגר שימשה בעבר כמנהלת מחלקת שירות לקוחות ו-Pre sales של חברת Tenengroup, חברת e-commerce גלובלית המתמחה בשוק האופנה. טאה רולינגר וייס צמחה בחברות תקשורת וצברה ניסיון רב בעולמות שירות ותפעול בחברת yes וחברת פלאפון, לאחר שהחלה כנציגת שירות ושימור והתקדמה לתפקידים ניהוליים בכירים.
עינת בנימיני, מייסדת ומנהלת Concentrix ישראל, התייחסה למינוי של רולינגר וייס ואמרה: "הניסיון העשיר של טאה בתחום מוקדי השירות והמכירות במודל של מיקור חוץ יסייע לנו להרחיב את פעילותנו העסקית בישראל, להגדיל את מצבת הלקוחות ואת היקף השירותים שהם ירכשו מאתנו. אנו מאמינים שטאה תמלא תפקיד מפתח שיסייע ל-Concentrix לממש מגמה זו".
כזכור, בספטמבר 2023, Concentrix שילבה את פעילותה עם פעילות Webhelp, מובילת שוק מוכרת, המתמחה בשירותי חוויית לקוח, מכירות, שיווק ותשלומים, בעסקה של 4.8 מיליארד דולר.
כידוע, חברת Concentrix מספקת מגוון שירותים ופתרונות שיוצעו עתה גם בישראל וביניהם: עיצוב חוויות מותג, בניה ופריסה רחבה של טכנולוגיות AI מאובטחות והפעלת אופרציות דיגיטליות שמספקות חוויה עקבית עם גוון מקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה