השוק

ענקית הטכנולוגיה מגייסת עובדים: אלו המשרות המוצעות

קבוצת EMET, ענקית השירותים הטכנולוגיים הישראלית, מגייסת כ 200 עובדים חדשים ומרחיבה את פעילותה הגלובלית. " אני רואה בהתרחבות הזו עדות אופטימית ליציבות והחוסן של המשק הישראלי"
מערכת ice | 
כוח אדם-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת TASE: EMCO) EMET), ענקית השירותים המקצועיים, מתמחה בפיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים בסביבות ארגוניות מורכבות, ממשיכה במגמת צמיחה והתרחבות משמעותית בארץ ובעולם. EMET מציעה קשת רחבה של מוצרים אינטגרטיביים ומספקת פתרונות מותאמים מקצה לקצה בכל תחומי הטכנולוגיה הארגונית ובכלל זה תוכנה ודיגיטל, אינטגרציה של תשתיות IT בענן ובסביבה מקומית, סייבר ואבטחת מידע, דאטה ואנליטיקה ועוד. הקבוצה ממשיכה להתרחב ומגייסת כ 200 עובדים חדשים.  
מרבית המשרות הינן לתפקידים טכנולוגיים, לרבות מפתחי Frontend ו Fullstack, אנשי DevOps, Storage, מומחי Splunk , מומחי אבטחת מידע ותקשורת, אנשי Data, ועוד. מטה הקבוצה ברמת גן, והיא מפעילה משרדים באתרים שונים בארץ: פתח תקוה, תל אביב, חיפה וראש העין. חלק מהמשרות מתאימות לעבודה היברדית, וחלק מיועדות לעבודה במשרדי הלקוחות ברחבי הארץ.
אנדרס ריכטר, המכהן כמנכ"ל הקבוצה מאז אוקטובר 2023 התייחס לנושא הצמיחה והגיוס ואמר: "הצורך בגיוס מספר כה משמעותי של עובדים נובע הן מזכייה בפרויקטים חדשים והן מגידול בצורך של לקוחות במיקור חוץ. אנחנו רואים פעילות משמעותית במגזר הביטחוני, וכן במגזר הפיננסי ובמגזרים נוספים. בימים קשים אלו, אני רואה בהתרחבות הזו עדות אופטימית ליציבות והחוסן של המשק הישראלי. יש לנו תפקיד מפתח הן בשמירה על המשכיות עסקית ומובילות טכנולוגית של הארגונים והן בחיזוק העורף באמצעות היצע מגוון של מקומות עבודה, ועל כך אני גאה מאוד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה