מינויים

מינוי חדש בצמרת נמל חיפה: זהו ה-CIO החדש

קבוצת אדאני וגדות הודיעו על בחירתו של רון גסטר לתפקיד סמנכ"ל מערכות ידע. לגסטר ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום. לאחרונה נודע כי המקום שופץ על מנת לאפשר יציאה נוחה יותר של נוסעים באוניות הקרוזים השונות 
מערכת ice | 
נמל חיפה (צילום דוברות חברת נמל חיפה)
מינוי חדש בצמרת נמל חיפה. רון גסטר מונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות ידע (CIO) בנמל חיפה. הנהלת החברה הודיעה היום (ראשון) על מינויו של גסטר. חברת נמל חברה נמצאת בבעלות קבוצת אדאני ההודית וקבוצת גדות הישראלית. 

רן גסטר. צילום: דוברות נמל חיפה
גסטר הוא בן 55, הוא נשוי ואבא לשלושה. הוא בעל מעל 20 שנות ניסיון בתפקידים ניהוליים בכירים ובתחום מערכות המידע. הוא בעל תואר בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר MBA מאוניברסיטת חיפה. לפני התפקיד הנוכחי, הוא שימש בתפקיד כ-CIO בחברות שונות ביניהן מיטרלי ולומניס. 
בצל ההסלמה נודע כי קיימת היערכות אפשרית להעביר את פעילות הנמלים בצפון לנמלים השונים בדרום, במידה ולא תתאפשר תנועת הספינות מהעיר בעקבות מתקפה מאזור הצפון. למרות זאת, בסוף החודש שעבר פורסם כי אוניית הקרוזים "קראון איירס" של חברת מנו ספנות יצאה מהנמל אחרי שמונה חודשים ללא הפלגות. בזמן בו לא נערכו הפלגות נודע כי בנמל השקיעו משאבים מרובים על מנת לשפר את השירות הניתן לנוסעים היוצאים מהנמל. בין השאר הוקם מתחם לאיסוף מזוודות, מתחם המכס הועבר למיקום חדש ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה