מינויים

מינהל התכנון במינוי מסקרן: זו סמנכ"לית הרישוי והרגולציה החדשה

ועדת המרכזים של נציבות המדינה מכריזה על מינויה של ימית כהן כסמנכ"לית רישוי ורגולציה במינהל התכנון. במסגרת תפקידה החדש, כהן תקדם ותוביל את כלל מהלכי השינוי שהמשרד ומינהל התכנון מובילים בנושא הרפורמה בתחומי הרישוי, הבניה והוועדות המקומיות

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ועדת המרכזים של נציבות המדינה, אישרה היום (רביעי), את מינויה של אדר' ימית כהן כסמנכ"לית רישוי ורגולציה במינהל התכנון. כהן, אשר שימשה בשלוש השנים האחרונות כסגנית מהנדסת העיר, אדריכלית העיר ומנהלת אגף תכנון בעיריית רמת השרון, תחליף את רות שורץ שעברה לשמש כיו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה. 
במסגרת תפקידה, יזמה והובילה תוכניות להתחדשות עירונית, תוכניות מדיניות, תוכניות עיצוב מרחביות, תוכניות בניין עיר כלל עירוניות ועוד. לפני כן שימשה כמנכ"לית ושותפה במשרד "יסקי אדריכלים". 
במסגרת תפקידה החדש, כהן תקדם ותוביל את כלל מהלכי השינוי שהמשרד ומינהל התכנון מובילים בנושא הרפורמה בתחומי הרישוי, הבניה והוועדות המקומיות, וזאת בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה, ובנוסף על קידום כלל חקיקת המשנה (תקנות) שבתחום רישוי ובנייה.  מלבד זאת, כהן תהיה אחראית על כלל הפעילות שבאחריות מינהל התכנון שנועדה להביא לשיפור איכות הבנייה בישראל, ייעול וקיצור תהליך רישוי הבנייה. 
כידוע, מינהל התכנון מוביל בשנים האחרונות מהלכים בתחום הרישוי, שהמרכזי בהם הוא "תכנון חושב רישוי", אשר עוסק בגישור על פערים קיימים במעבר בין תוכניות מפורטות מקומיות לבין תהליך הרישוי שמטרתו לממש את התכנון.
 



בתמונה: ימית כהן   (צילום: רז רוגובסקי)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה