מינויים

האופרה הישראלית מציגה שינויים בצמרת: זו המנכ"לית החדשה

טלי ברש גוטליב מונתה לתפקיד המנכ"לית של האופרה הישראלית. בעקבות כך, ברש גוטליב תיכנס לנעליו של צח גרניט אשר מסיים שמונה שנים מוצלחות כמנכ"ל האופרה. בהתאם לבקשת ההנהלה, גרניט יישאר בתפקיד המנהל האומנותי

מערכת ice | 
תרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash)
ברכות לטלי ברש גוטליב אשר מונתה לתפקיד המנכ"לית של האופרה הישראלית. לברש גוטליב ניסיון רב בתחום, כאשר בתפקידה הקודם שימשה כמנכ"לית קרן הפילהרמונית הישראלית במשך 26 שנה.
במהלך תפקידה כמנכ"לית קרן הפילהרמונית הישראלית, הצליחה טלי ברש גוטליב לגייס מאות מיליוני שקלים לטובת פעילותה של התזמורת והייתה שותפה הן בעשייתה השוטפת והן בפעילויות הדגל של התזמורת בשנים האחרונות, ובכלל זה אירועי העברת השרביט ממאסטרו זובין מהטה למאסטרו להב שני.
המינוי של ברש גוטליב הוא חלק מתהליך שינוי ארגוני שמבצעת האופרה, במסגרתו יפוצל תפקיד המנכ"ל והמנהל האמנותי, לאור ההתרחבות המשמעותית בעשייה של האופרה הישראלית בשנים האחרונות וכחלק מההיערכות האופרה להתמודדות עם האתגרים המרכזיים הצפויים לה בשנים הקרובות.
צח גרניט, שמסיים שמונה שנים מוצלחות כמנכ"ל, יישאר לבקשת הנהלת האופרה בתפקיד המנהל האמנותי. בתקופת כהונתו של גרניט, האופרה מיצבה את מעמדה כמוסד אמנותי בינלאומי לצד הגדלה משמעותית של העשייה האמנותית המקורית ומתן במה לכוחות אמנותיים ישראלים.  על אף האתגרים המיוחדים שהציבה המלחמה, הצליחה האופרה להמשיך ולשמור על מעמדה הבינלאומי ולהביא אמנים מובילים מכל רחבי העולם להופיע וליצור על במתה.
טלי ברש גוטליב, מנכ"לית האופרה הישראלית הנכנסת, הודתה על הבחירה בה לתפקיד הבכיר והוסיפה: "אני נרגשת לקבל עליי תפקיד משמעותי זה ומאמינה בכל ליבי במקומה הייחודי של האופרה בתרבות הישראלית.  אני מצפה להוביל את האופרה לצידו של צח בהמשך תהליך של צמיחה ומצוינות, להביא את קסם האופרה לקהלים חדשים גם בצפון ובדרום ולעורר את סקרנותו של הקהל הצעיר ולהדביק אותו באהבת האופרה".

בתמונה: טלי ברש גוטליב (צילום: מירי דוידוביץ')
יו"ר הועד המנהל של האופרה, פרופ' נילי כהן: "הועד המנהל התרשם עמוקות מכישוריה ומחזונה של טלי ברש-גוטליב, ובחר בה פה אחד לתפקיד. אני בטוחה שבהובלה הניהולית והאמנותית של טלי ברש גוטליב ושל צח גרניט האופרה הישראלית תמשיך להיות מוסד אמנותי בינלאומי מוביל בישראל ותגיע לפסגות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה