שיווק ופרסום

"חובה לכל יהודי": זו הפקת האופרה הישראלית שתעלה בסוף השבוע

האופרה הישראלית וחברת ההפצה הגדולה בישראל "אלהקום", צפויות להעלות בסוף השבוע הקרוב את הפקת האופרה "תיאודור". עמי אלה מבעלי "אלהקום": "ראיתי את 'תיאודור' ומיד הבנתי שכל העולם חייב לראות את האופרה הזו"
 
מערכת ice | 
האופרה תיאודור (צילום יוסי צבקר)
האופרה הישראלית בשיתוף עם "אלהקום" מחברות ההפצה הגדולות בישראל חברו ביחד עם "יוניטל" העולמית להפיק ולצלם את הפקת האופרה המקורית בעברית, העונה לשם "תיאודור". על ההפקה המושקעת, מנצחים יונתן כנען ועידו ריקלין אשר מספרים כי היא תעלה בסוף השבוע הקרוב.
האופרה "תיאודור" אשר עוסקת בחוזה המדינה בנימין זאב הרצל אשר שמו הנוסף הוא תיאודור, עלתה לראשונה  במאי האחרון וזכתה לשבחים ולהצלחה גדולה. לאור זאת,  החליטו באופרה הישראלית לפתוח את העונה החדשה ולהחזיר את "תיאודור" לשתי הופעות נוספות. שתי ההופעות הנוספות, יצולמו בצילום מולטי קאמרה על ידי זרוע התוכן של פרימנטל העולמית "פרימנטל ישראל".
עמי אלה מבעלי חברת ההפצה הגדולה "אלהקום", סיפר על ההפקה המושקעת של האופרה הישראלית: "אנחנו מתרגשים מאוד מהפרויקט הזה. ראיתי את 'תיאודור' ומיד הבנתי שכל העולם חייב לראות את האופרה הזו, אין דבר יותר ציוני וחובה לכל יהודי לראות ולהבין בדיוק מאיפה המפעל התחיל".
צח גרניט, מנכ"ל האופרה הישראלית ציין: "לאחר תהליך ארוך ומרגש של למעלה מ-4 שנים, עלתה האופרה "תיאודור"  על הבמה שלנו בישראל וזכתה לאינספור שבחים". את האופרה תפיץ "יוניטל" העולמית לגופי שידור ברחבי העולם ו"אלהקום" בשיתוף פעולה עם רשתות בתי הקולנוע, תפיץ ותקרין את האופרה "תיאודור" בישראל ובמדינות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה