תרבות ופנאי

קרן פלס מתפרקת בבכי על הבמה: "אני עושה מה שאני יכולה"

קרן פלס הופיעה עם הפילהרמונית והפתיעה את כולם כאשר אירחה את אמא של החטופה רומי לשם גונן, מירב לשם גונן, ומיררה בבכי על הבמה: "עברנו משבר קשה". צפו
מערכת ice | 
קרן פלס מתפרקת (צילום צילום מסך מתוך סרטון של מילי דיין)
קרן פלס, הזמרת האהובה, הופיעה אמש (שני) עם הפילהרמונית, כאשר במהלך המופע פלס ריגשה את כל הקהל כשהקדישה שיר לאמא של החטופה רומי לשם גונן, מרב לשם גונן, שהגיעה להופעה ראשונה מאז שבתה נחטפה.
פלס דיברה על הבמה ולא יכולה הייתה לעצור את הדמעות. הזמרת פתחה את דבריה ואמרה: "עם כל הכבוד, אני באמת עושה מה שאני יכולה. ב-7 באוקטובר עברנו משבר קשה, וייקח שנים עד שנבין מה עברנו, ונעבור את זה". בשלב זה פלס החלה להשתנק ולהתפרק מבכי על הבמה".
פלס הוסיפה ואמרה: "זה יהיה משהו שנצמח ממנו. בשביל שהדבר הזה יקרה אנחנו צריכים לוודא שכל מי שמסר את נפשו, החיילים האמיצים שלנו, התושבים בצפון ובדרום, שיוכלו לחזור הביתה".
פלס, שמיררה בבכי על הבמה, בשלב זה הקדישה את השיר "לחזור הביתה" לאמא של החטופה רומי לשם גונן, מירב לשם גונן, שהוזמנה על ידי פלס והגיעה להופעה שלה. פלס אמרה: "אני רוצה להקדיש את השיר הזה למרב. באתי להופיע במטה משפחות החטופים והייתה עם פרצוף באמת "איכה". לא ידעתי אך להתמודד, זה היה לפני הנגלה הראשונה שהחזירו חטופים הביתה".
פלס סיפרה: "פגשתי אותה ואמרתי לה שעצוב לי, ואז היא אמרה לי 'מה את סובלת הם תכף חוזרים'. והאישה הזאת יש לה ילדה שהיא עדיין שם. קוראים לה רומי. היא באה להופעה הזאת למרות שהיא לא הולכת להופעות. הזמנתי אותה בזכות זה שהיא חברה יקרה שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה