תרבות ופנאי

קרן פלס נשברת: "אנחנו שבויים, אין יותר ציפיות"

קרן פלס מותחת ביקורת על הממשלה: "אנחנו שבויים של המנהיגים שלנו. רק תקווה גדולה קודם כל שיקבלו מהר את העסקה, כי זה נראה שלוקחים אותנו יחד למטה"
מערכת ice |  7
קרן פלס (צילום אינסטגרם/ קרן פלס)
המצב הקשה במדינה לאחרונה, הן במצב הביטחוני, הממשלתי או כל דבר אחר שרק תבחרו, מביא סלבס רבים למתוח ביקורת קשה על הממשלה והעומדים בראשה. אחת מהן היא הזמרת ושופטת ה"כוכב הבא" בקשת 12, קרן פלס, שלא מפספסת רגע אחד להעביר ביקורות על הממשלה.
פלס העלתה אמש (שלישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא כתבה תחילה: "אף פעם לא הייתי חיה פוליטת ואני לא מכירה את עצמי בתור מישהי שכל הזמן בוער בה להגיד משהו מעבר ל.. אתם יודעים, אבל אני חושבת שזה התחיל אצלי בעצם כשהתחלפה הממשלה".
פלס הוסיפה וטענה כי מדובר ביצר הישרדותי שגרם לה להבין שיש דברים חשובים מאוד: "זה יצר הישרדותי לדבר וכבר אין מה לדבר. מה נגיד? אנחנו שבויים של המנהיגים שלנו. איך שהם מדברים, עזבו את הבחירות שהם עושים, דרך ארץ".
לסיום, מתחה פלס ביקורת על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כשכתבה: כאילו מה זה בן גביר מסתתר ממשפחות החטופים? הוא עושה אירוע שהוא מדבר באופן פתוח לתקשורת אז הם באים כדי להקשיב והוא עובר חדר ולא נותן להם להיכנס. הקטע הזה שאתמול הוא רוקד ושר, באתי להגיד שאני מצפה משר בממשלה לבטל את האירוע, אבל אין יותר ציפיות".
לסיום, כתבה פלס על הציפיות שלה לעסקת חטופים: "רק תקווה גדולה קודם כל שיקבלו מהר את העסקה, כי זה נראה שלוקחים אותנו יחד למטה. התקווה שהממשלה והמנגינה הזו תתחלף - היא נוראית בעיני".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קרן פלס
    רחל 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ציפיתי אחרת ממך ! גמרנו איתך !!!
    סגור
  • 6.
    קרן פלס
    יוני מגל 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרן יקרה. הם לא מנהיגים. לא כול מי שגורף את קולות האספסוף הוא מנהיג. מנהיג זה דבר שכשרואים ושומעים אותו אומרים וואו - לא חשבתי על זה. הדבר החשוב אצל מנהיג הינה הצניעות ואהבת בני אדם. אין לישראל מנהיגים היום, ואינני רואה כזב בין הפוליטיקאים הקיימים.
    סגור
  • 5.
    דמוקרטיה
    חנן 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנהיגים הללו נבחרו כדין וברוב.אלה כללי המשחק הדמוקרטי.הבעיה היא שלך ושכמותך.אתם לא מוכנים לקבל את הדמוקרטיה.
    סגור
  • 4.
    אותי איבדת
    מילואימניק 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהב לשמוע אותך שרה. לא מסוגל לשמוע אותך מדברת. כנראה שאוותר גם על שירתך.
    סגור
  • 3.
    לא ולא. אנחנו שבויים של הפשיסטים הבולשביקים
    שאול 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ששמים למדינה רגלים בפרקליטות , ביעוץ המשפטי, בצבא ובעיתונות.וראשי ממשלה ורמטכלים וגנרלים וראשי שב"כ לשעברים. אצלם אנחנו שבויים.
    סגור
  • 2.
    פלס
    יוסי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תתעסקי בשירה. שם ורק שם את מבינה. כול השאר, סתומה בלחץ
    סגור
  • 1.
    קרן פלס
    יושר 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה את חושב שהם לא רוצים להחזיר את צריכה להבין היום זה הם או אנחנו כן גם מדינת תל אביב לא תשרוד וכולם אשמים הימין והשמאל דתיים וחילונים כל מי שהיה ב60 השנים האחרונות גרם למדינה להגיע למצב של כמעט חורבן הבית לכן צריכים להיות מאוחדים והם לא יכולים לחזור לנהל את המדינה ביבי גנץ גלנט ליברמן לפיד בנט איזנקוט ברק אולמרט ציפי לבני לכולם יש דם ?? על הידיים צריכים מנהיגים חדשים ישרים שהעם והמדינה לפני הכל
    סגור