מינויים

מינוי ב-SQLink: זה המנכ"ל החדש בחטיבת הדיגיטל בחברה

קבוצת SQLink ממנה את רועי דימניק למנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצה. "הוא יוביל את החברות המתמחות בעולמות הדיגיטל בקבוצה להצלחות עסקיות  ויבסס את מעמד הקבוצה כמובילת שוק."
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רועי דימניק מונה למנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink. במסגרת תפקידו החדש יוביל את כל הפעילות של חטיבת הדיגיטל של SQLink וינהל, בין היתר, את החברות המתמחות בעולמות אלו בקבוצה. 
דימניק (40) בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במנהל עסקים, עם התמחות במערכות מידע וניהול פרויקטים מהמכללה האקדמית נתניה מביא עמו ניסיון רב בתחום הדיגיטל והטכנולוגיות, לאחר קריירה מרשימה בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות מובילות במשק.
בתפקידו האחרון, שימש דימניק כמנהל אגף הדיגיטל והטכנולוגיות בחברת מטריקס, שם הוביל אסטרטגיית דיגיטל ופתרונות טכנולוגיים מורכבים ללקוחות ה- Enterprise ו- SMB, ניהל צוות של כ-80 מפתחים והיה אחראי על ה-Delivery וה-R&D מקצה לקצה (E2E).
תמיר גורן, מנכ"ל קבוצת SQLink: "אנו מברכים את רועי על הצטרפותו ל-SQLink ומאחלים לו הצלחה גדולה בניהול חטיבת הדיגיטל של הקבוצה. אני סמוך ובטוח שלאור הניסיון הרב והמרשים של רועי הוא יוביל את החברות המתמחות בעולמות הדיגיטל בקבוצה להצלחות עסקיות, ירחיב בצורה משמעותית את היקף הפעילות של חטיבת הדיגיטל ב-SQLink ויבסס את מעמדה כמובילת שוק."
רועי דימניק, מנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink: "אני נרגש מהאתגרים החדשים הצפויים לי בתפקיד החדש כמנכ"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink, ומצפה לקדם ולהוביל את תחום הדיגיטל להישגים חדשים". 

(קרדיט צילום: פרטי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה