מינויים

קבוצת SQLink מודיעה על מינוי: זו סמנכ"לית המכירות החדשה

ירדן בריהון מונתה לסמנכ"לית המכירות והפיתוח העסקי בחטיבת הסייבר של קבוצת SQLink. "ירדן מביאה עמה לתפקיד ניסיון עשיר ומוכח בניהול מערכות מכירות מורכבות"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת SQLink, המספקת קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בעולמות הטכנולוגיה וביניהם פיתוח תוכנה, AI, סייבר ועוד, מודיעה על מינויה של ירדן בריהון לסמנכ"לית המכירות והפיתוח העסקי של חטיבת הסייבר בקבוצת SQLink (DataSEC). בריהון תהיה אחראית על כל תחום המכירות לצד פיתוח והרחבת הפעילות העסקית של חטיבת הסייבר בקבוצה, המתמחה בפתרונות אבטחת מידע וסייבר. 

(קרדיט: יח"צ)
בריהון, בוגרת תואר B.Sc בביולוגיה מאונ' תל אביב, הינה מנהלת מכירות מנוסה בעלת וותק של 18 שנות ניסיון. בתפקידה האחרון בריהון היתה מנהלת המכירות של קבוצת דאנת תקשורת בו הובילה והטמיעה פרויקטים בתחום הסייבר, הענן ותשתיות אקטיביות של דאטה-סנטרים לגופי SMB, אנטרפרייז וטלקום. קודם לכן, בריהון כיהנה כמנהלת תחום המכירות בבנק הדם הטבורי במרכז הרפואי שיבא.
רועי ברגר, מנהל פעילות חטיבת הסייבר בקבוצה (DataSEC) מסר: "אנו שמחים לצרף את ירדן למשפחת SQLink ורוצים לאחל לה הצלחה רבה בתפקידה. ירדן מביאה עמה לתפקיד ניסיון עשיר ומוכח בניהול מערכות מכירות מורכבות ואני בטוח שהיא תוביל את מחלקת המכירות של חטיבת הסייבר להצלחות רבות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה