מינויים

אתר "היידה ג'ובס" במינוי מסקרן: "נרגש להצטרף לצוות המוכשר"

סיימון בלסוב מונה לתפקיד משנה מנכ"ל אתר האינטרנט "היידה ג'ובס", המתמחה בגיוס ומציאת עבודה לבני דור ה-Z. סיימון בלסוב, משנה למנכ"ל הנכנס של "היידה ג'ובס": "אני נרגש להצטרף לצוות המוכשר בהיידה ולעמוד בראש המהפכה בתחום חיפוש העבודה"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
מינוי חדש ב"היידה ג'ובס", אתר האינטרנט המתמחה בגיוס ומציאת עבודה לבני דור ה-Z. אתר האינטרנט המוכר מודיע על מינויו של סיימון בלסוב לתפקיד משנה למנכ"ל החברה. לבלסוב ניסיון רב בתחום הפיתוח העסקי וניהול וניהול אופרציות מסחריות מורכבות.
בתפקידו האחרון שימש בלסוב כמנהל פעילות של אתר Drushim IL מקבוצת yad2 הנמצאת בבעלות של תאגיד אקסל שפרינגר הגרמני. המשנה למנכ"ל הנכנס של אתר "היידה ג'ובס" נמנה עם מקימיה של  האופרציה העסקית של Gett ישראל והפיכתה למובילת שוק בישראל. בתפקידיו הקודמים, שימש בלסוב במספר תפקידי ניהול בחברת פרטנר תקשורת.  
סיימון בלסוב, המשנה למנכ"ל החדש של אתר "היידה ג'ובס" הודה להנהלה על הבחירה בו לתפקיד הבכיר ואמר: "אני נרגש להצטרף לצוות המוכשר בהיידה ולעמוד בראש המהפכה בתחום חיפוש העבודה.  אני מאמין שגישתנו הייחודית, המשלבת טכנולוגיות וידאו ו-AI מתקדמות עם מיתוג מעסיק חזק, תספק פתרון חדשני ויעיל הן עבור מחפשי עבודה והן עבור מעסיקים".
"טכנולוגיות אלו יאפשרו לנו לייצר חיבור בין מועמדים למשרות באופן מדויק יותר מאי פעם, תוך קבלת תמונה רחבה יותר על אישיותם, כישוריהם ויכולותיהם. עבור מחפשי עבודה, המשמעות היא גישה קלה ומהירה יותר למשרות רלוונטיות המתאימות לציפיותיהם ולשאיפותיהם. עבור מעסיקים, פתרון זה יאפשר גיוס יעיל ומדויק יותר של עובדים איכותיים, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובמשאבים", כך ציין סיימון בלסוב. 
 



בתמונה: סיימון בלסוב   (קרדיט: ענת קזולה)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה