מינויים

קרן אייסף לחינוך מתרחבת: זה יו"ר הועד המנהל החדש

קרן אייסף לחינוך מודיעה כי פרופ' משה אלקבץ מונה לתפקיד יו"ר הועד המנהל. פרופ' משה אלקבץ: "אני נרגש להיכנס לנעליים הגדולות של חברי פרופ' ניר קידר ויחד עם הצוות המעולה של אייסף,  נמשיך לפתח את הקרן ברוח חזונם של מייסדיה"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)

קרן אייסף לחינוך, הפועלת לקידום מצוינות וצמצום פערים בחברה הישראלית מזה 47 שנים, מכריזה היום (שלישי) על מינויו של פרופ' משה אלקבץ לתפקיד יו"ר הועד המנהל. אלקבץ הוא בוגר הקרן ופרופסור במחלקה למיקרוביולוגיה, אימונולוגיה וגנטיקה באוניברסיטת בן גוריון, שם הוא מפתח טיפולים וכלים דיאגנוסטיים לשיפור מצבם של חולי סרטן. את דרכו בעולם האקדמיה, החל בתואר ראשון ברפואה מעבדתית בבן גוריון והמשיך לתואר שני ושלישי במחלקה לאימונולוגיה. 

פרופ' אלקבץ זכה לתמיכה רחב מצד קרן אייסף בזמן הכשרתו באוניברסיטת הרווארד היוקרתית ובמכון מחקר הסרטן  ממוריאל-סלואן-קטרינג שבניו-יורק. בנוסף, כיהן פרופ' אלקבץ כיו"ר הוועדה האקדמית של אייסף ועזר להתוות את ההכשרה של תכנית הדוקטורנטים למצוינות אקדמית והמשך הכוונתם להתפתחות באקדמיה ובתעשייה.


(צילום: פרופ' משה אלקבץ  קרדיט: אייסף)
הנהלת קרן אייסף מציינת כי פרופ' אלקבץ ייכנס לנעליו של פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר ובוגר אייסף בעצמו, שכיהן בהצלחה בתפקיד בשנים האחרונות. פרופ' משה אלקבץ, יו"ר קרן אייסף הנכנס: "במיוחד בתקופה המורכבת הזו, נפעל ביתר שאת בכדי לחזק את הקרן ובכך גם את החברה והפריפריה הישראלית". 
 

עוד העוסיף פרופ' אלקבץ: "אני נרגש להיכנס לנעליים הגדולות של חברי פרופ' ניר קידר ויחד עם הצוות המעולה של אייסף, בראשות המנכ"לית גלית כספי-כהן, ועם אלפי חברותיי וחבריי הבוגרים, נמשיך לפתח את הקרן ברוח חזונם של מייסדיה".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה