מינויים

עזריאלי מכריזה של שורת מינויים: אלו חברי הנאמנים החדשים של המכללה

עזריאלי, מכריזה על ארבעה חברים חדשים בחבר הנאמנים של המכללה האקדמית להנדסה בירושלים. רן טוטנאור, עמיר בירם, ופרופ' רוזה אזהרי מונו לחברים חדשים בחבר הנאמנים של מכללת עזריאלי להנדסה בירושלים

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
חבר הנאמנים של עזריאלי, המכללה האקדמית להנדסה בירושלים אשר בראשה עומד גארי ליבלר, מכריז על שורת מינויים בגזרתו. לאחר ההצבעה הרשמית שהתקיימה בישיבת חבר הנאמנים של עזריאלי, הוחלט למנות ארבעה חברים חדשים למכללה האקדמית להנדסה בירושלים.  
יו"ר חבר הנאמנים, איש העסקים גארי ליבלר, הודיע היום (רביעי) כי החברים החדשים שמצטרפים למכללה האקדמית הינם אנשי עסקים ואקדמאים בעלי ניסיון רב שנים בתחום העסקי, התעשייתי והפילנתרופיה. לטענתו, מדובר בשילוב מצוין אשר יסייע לבוגרי המכללה אשר מעוניינים להשתלב בתפקידי מפתח שונים במגוון תחומים. 
בעקבות כך, גארי ליברף יו"ר חבר הנאמנים הכריז כי רן טוטנאור יצטרף לחבר הנאמנים של עזריאלי. טוטנאור הינו מנכ"ל חברת RT Consulting, לשעבר בעלים ומנכ"ל Tuttnauer Ltd, ויושב ראש ועדת התעשיינים בהתאחדות התעשיינים.
מלבד זאת, רואה החשבון עמיר בירם יצטרף אף הוא לעזריאלי. בירם שימש בעבר כמייסד ומנכ"ל חברות ראיית חשבון והשקעות, בימים אלו הוא מכהן כמייסד וכמנכ"ל קרן ההשקעות JLTV.
בנוסף, רו"ח בירם יצטרף לחבר הנאמנים של המכללה האקדמית. בירם משמש במקביל גם כחבר ועד מנהל בקרן ירושלים ובמוסד האקדמי בצלאל, ובחבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית, כמו כן, משמש בהתנדבות כיו"ר של שלוש עמותות: החוט המשולש, רוח המפעל וג'ינדאס. 
פרופ' רוזה אזהרי, תצטרף אף היא לחבר הנאמנים של עזריאלי.  פרופ' אזהרי שימשה במשך שבע שנים כנשיאת מכללת עזריאלי, יו"ר ור"מ - ועד ראשי המכללות, וכיום הינה חברת סגל במחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה במכללה האקדמית להנדסה בראודה ועמיתת מחקר במוסד שמואל נאמן למחקר מדיניות לאומית.
אינג' לירון בן הרוש, יצטרף אף הוא לחבר הנאמנים של עזריאלי. בוגר המכללה במחלקת חומרים מתקדמים, וסטודנט לתואר שני במכללה במחלקת יזמות טכנולוגית. מונה לחבר בחבר הנאמנים מתוקף תפקידו כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה